تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امسال ۴ خانه ورزش روستایی در سقز افتتاح شد

رئیس ورزش و جوانان سقز:

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فرزاد خاکی پیش از ظهر امروز در نشست با دهیاران بخش مرکزی شهرستان سقز اظهار داشت: تاکنون ۳۲ زمین ورزشی در سطح روستا‌های بخش مرکزی احداث شده ضمن اینکه ۴ خانه ورزش روستایی در روستا‌های بخش مرکزی به بهره‌برداری رسیده است.
وی در ادامه اظهار داشت: تا پایان سال‌جاری بیش از ۶ خانه ورزش روستایی دیگر افتتاح خواهد شد و از اعتبارارات تملک داریی استان کردستان ۸ زمین ورزشی دیگر هم در روستا‌های شهرستان سقز به بهره‌برداری خواهد رسید.
خاکی ادامه داد: روستا‌هایی که از طرف دهیاری و اعضای شورای اسلامی زمین به اداره ورزش و جوانان معرفی کنند، اداره ورزش و جوانان نسبت به احداث زمین‌های ورزشی اقدام خواهد کرد.
خاکی همچنین گفت: همچون سال‌های گذشته با همکاری هیات‌های ورزشی به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و با شعار چهل سال ورزش، چهل سال افتخار با برگزاری برنامه‌ها و مسابقات مختلف این ایام را گرامی می‌داریم.
وی در ادامه گفت: با توجه به حجم زیاد برنامه‌های ورزشی در دهه فجر، کلیه هیات‌های ورزشی باید تلاش کنند که برنامه‌ها با هماهنگی و نظم خاصی برگزار شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز ادامه داد: در دهه مبارک فجر سال‌جاری بیش از ۴۰ برنامه ورزشی و فرهنگی در شهرستان و نیز در سطح بخش‌ها برگزار خواهد شد.
 وی گفت: جشنواره ورزش‌های بانوان، جشنواره بازی‌های بومی محلی، ورزش صبحگاهی آقایان و بانوان، کوهپیمایی، تقدیر از قهرمانان کشوری سال‌های ۹۶ و ۹۷، افتتاح چمن مصنوعی شهیدکاظمی، افتتاح خانه‌های ورزش روستایی، المپیاد‌های ورزشی، مسابقات چندجانبه رزمی، مسابقات فوتسال جام فجر، مسابقات تنیس روی میز، مسابقات جوراب بازی، مسابقات بیلیارد و ده‌ها برنامه ورزشی و فرهنگی دیگر از جمله این برنامه‌ها می‌باشد.
بخشدار مرکزی سقز هم در این نشست بر توسعه زیرساخت‌های ورزش در روستا‌های بخش تاکید کرد.
سامان عرفانی، از حمایت‌های اداره ورزش و جوانان در ایجاد خانه‌های ورزش روستایی تقدیر کرد و در این راستا بر توسعه محیط‌های ورزشی در روستای بخش مرکزی تاکید کرد.
در ادامه این نشست هر کدام از حاضران نقطه نظرات خود را در باره مسائل و مشکلات ورزش در روستا‌ها بیان کردند و از اداره ورزش و جوانان خواستند در راستای این مشکلات اقدام کند.
انتهای پیام/م

منبع:فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امسال ۴ خانه ورزش روستایی در سقز افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..