تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسین زاده رئیس هیئت بدمینتون استان قم شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، مجمع انتخابات هیئت بدمینتون استان قم صبح چهارشنبه برگزار شد و محمد حسن حسین زاده با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس جدید هیئت بدمینتون استان قم تا سال ۱۴۰۱ برگزیده شد.

در این مجمع انتخاباتی که با حضور محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون و حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد حسین زاده توانست ۱۱ رأی از مجموع آرا را به دست بیاورد و به عنوان سکاندار جدید هیئت بدمینتون استان قم انتخاب شود. جواد سعادت ۳ رأی کسب کرد و حامد شبانیان از دیگر نامزد این انتخابات قبل از آغاز رای گیری انصراف خود را اعلام کرد.

ریاست هیئت بدمینتون استان قم پیش از این در اختیار علی پنجه باشی بوده است البته پیش از این یک دوره انتخابان نافرجام نیز برگزار شد که رئیس منتخب آن در نهایت از پذیرش این مسئولیت کناره گیری کرد تا زمینه برای برگزاری مجدد انتخابات این هیئت ورزشی فراهم شود.

محمد حسن حسین زاده داور بین المللی بدمینتون قم است که در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون در کره جنوبی تنها داور ایرانی حاضر در مسابقات بود. وی در ماه‌های اخیر مسئولیت سرپرستی هیئت بدمینتون قم را در اختیار داشت.

انتهای پیام/ح

رئیس هیئت بدمینتون استان قم انتخاب شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسین زاده رئیس هیئت بدمینتون استان قم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..