تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از برگزاری جشنواره شعر و قصه تا موفقیت هنرمند زنجانی در جشنواره عکس

ساعت: 15:53 منتشر شده در مورخ: 1397/11/03 شناسه خبر: 1451844

برنامه های فرهنگی شهر زنجان نیز همچون هفته های گذشته پر رونق است و جشنواره های متعددی در زنجان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا، دهمین جشنواره شعر و قصه استان زنجان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و انجمن ادبی اشراق برگزار می شود.

علاقمندان برای شرکت در این جشنواره تا ١٠ بهمن امسال فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در زنجان ارسال کنند.

اختتامیه این دوره از جشنواره نیمه اسفندماه سال جاری برگزار می شو و هنرمندانی که تا به حال موفق به ارسال اثر به جشنواره نشده اند می توانند آثار خود را در موضوع آزاد حداکثر تا ١٠ بهمن ٩٧ به پست الکترونیکی  zn.jashnvareh@gmail.com ارسال کنند.

بنا به اعلام دبیرخانه جشنواره با توجه به فرصت کم باقیمانده تا اختتامیه و لزوم زمان کافی برای داوری آثار مهلت مذکور قابل تمدید نخواهد بود.

شرایط شرکت در این جشنواره ارسال حداکثر سه اثر در هر بخش، شرکت همزمان در چند بخش آزاد، ارسال کپی کارت ملی همراه با یک قطعه عکس و فرم شرکت در جشنواره اعلام شده است، همچنین آثار ارسالی نباید در دوره های مختلف این‌جشنواره و دیگر جشنواره های استانی شرکت نموده باشند.

این جشنواره در بخش های شش گانه شعر کلاسیک فارسی، شعر کلاسیک ترکی، شعر آزاد فارسی، شعر آزاد ترکی، داستان کوتاه فارسی و  داستان کوتاه ترکی برگزار می شود.

 

*موفقیت هنرمند ابهری در جشنواره عکس خبری

احمد آهنگری، موفق به کسب مقام سوم در سیزدهین جشنواره عکس خبری مطبوعاتی دوربین.نت شد.

در آیین اختتامیه جشنواره عکس خبری مطبوعاتی دوربین.نت که در فرهنگسرای شفق تهران برگزار شد، محمد آهنگری عکاس فعال شهرستان ابهر و عکاس خبرگزاری ایسنا زنجان، حائز رتبه سوم در بخش تک عکس اجتماعی شد.

نمایشگاه آثار راه یافته به این جشنواره دی ماه ٩٧ در فرهنگسرای سرو تهران به نمایش در آمد.

 

*برگزاری جشنواره ساخت انیمیشن و فیلم کوتاه«مهارت آموزی» در زنجان

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان جشنواره ساخت انیمیشن و فیلم کوتاه«مهارت آموزی» را برگزار می کند.

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جشنواره ساخت انیمیشن و فیلم کوتاه با موضوع مهارت آموزی از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار می شود.

این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی برترین آثار فیلم کوتاه و انیمیشن و ایجاد رقابت بین فیلم سازان و هنرمندان بخش انیمیشن برگزار می شود.

متقاضیان شرکت در این جشنواره می توانند آثار تولیدی خود را از اول تا ٣٠ بهمن سال ٩٧ به دبیرخانه جشنواره واقع در آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان ارسال کنند.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.zntvto.ir مراجعه و یا با شماره ٣٣٠٣٦٢٤٧ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از برگزاری جشنواره شعر و قصه تا موفقیت هنرمند زنجانی در جشنواره عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..