تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمینه اشتغال برای ۴۶۰ نفر در زنجان ایجاد می‌شود

ساعت: 15:02 منتشر شده در مورخ: 1397/11/03 شناسه خبر: 1451794

رئیس سازمان صنعت و معدن استان زنجان با اشاره به اینکه در طول سال گذشته برتعداد واحد‌های غیرفعال افزوده نشده است گفت: دو واحد صنعتی با سرمایه‌گذار خارجی در زنجان ایجاد می‌شود گفت: این‌ واحد‌ها زمینه اشتغال برای 460 نفر را فراهم می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با ارئه گزارشی از وضعیت طرحهای صنعتی استان اظهار کرد: افتتاح طرح‌های بزرگ را در برنامه‌ داریم که با حضور مسئولین کشوری به بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود: از این تعداد 11 فقره سرمایه گذاری جدید و 2 فقره مربوط به بازسازی و نوسازی و 2 فقره نیز جزو واحدهای تعطیل بوده که مجدد به چرخه تولد بازگشته اند

رئیس سازمان صنعت و معدن استان زنجان فعالیت این واحد را در زمینه تولید سیگارت ، مواد شوینده و بهداشتی ، پارچه و پوشاک ، برق و صنایع معدنی اعلام کرد.

وی با اشاره به عدم افزایش واحدهای غیر فعال جدید در طی سال گذشته در استان زنجان گفت با پیگیریها و مساعدت مسئولین ملی و استانی زمینه بازگشت 29 واحد صنعتی به چرخه تولید فراهم شد که مراسم آغاز به کار مجدد 2 واحد صنعتی برگزار خواهد شد

فغفوری استان زنجان را از قطب‌های مهم صنایع نساجی کشور اعلام کرد و گفت: صنعت نساجی از صنایع مولد اشتغال در استان محسوب می‌شود و به جهت تاثیر مستقیم آن بر روند اشتغال استان ، اقدامات مهمی در زمینه بازسازی و نوسازی این صنعت انجام گرفته است و با نوسازی 2 واحد نساجی 85 نفر به اشتغال این 2 واحد افزوده شد .

رئیس سازمان صنعت و معدن استان زنجان از حضور سرمایه گذاران صنایع شیمیائی و سلولزی در زنجان خبر داد و گفت: با سرمایه گذاری 2 هزار و 544 میلیارد ریال توسط سرمایه گذاران واحد صنعتی پاک حیات با منشاء سرمایه گذار خارجی و همچنین واحد صنعتی پدیده شیمی قرن زمینه اشتغال 460 نفر تا پایان سال فراهم می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمینه اشتغال برای ۴۶۰ نفر در زنجان ایجاد می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..