تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در زنجان برگزار می شود/ افتتاح و کلنگ زنی 548 میلیارد تومان پروژه عمرانی در زنجان

ساعت: 15:02 منتشر شده در مورخ: 1397/11/03 شناسه خبر: 1451806

معاون امور عمرانی استاندار زنجان از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ١٣ تا ١٨ بهمن امسال در نمایشگاه کاسپین زنجان خبر داد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مهرداد سلطانی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اقدامات انجام شده به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: شورای راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان تشکیل شده است و برنامه ریزی های لازم را برای برگزاری برنامه های این دهه انجام می دهد.

وی با بیان اینکه به منظور برگزاری باشکوهتر برنامه های چهلمین سال انقلاب اسلامی شهرداری ها نسبت به آماده سازی و فضا سازی شهر موظف هستند،افزود: از شهرداری های شهرهای بزرگتر انتظارات بیشتری داریم.

این مسئول از اجرای برنامه ها فرهنگی، آذین بندی و هنری و فضا سازی همزمان با ایام دهه فجر خبرداد و گفت: همچنین نمایشگاه تخصصی برخی دستگاه های اجرایی استان در این ایام برگزار می شود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان از اجرای طرح گالری شهر و گالری جاده با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان زنجان خبرداد و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در این زمینه فعالیت می کند.

وی گفت: ستاد فضاسازی و خدمات شهری برنامه ریزی لازم را برای اجرای یادمان ها و یابودها انجام می دهد.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه به منظور ارتقای نشاط اجتماعی باید از مشارکت مردم و تشکل های مردمی در مساجد و محله ها استفاده کرد،گفت: هدف این کار کشاندن جشن های انقلاب به شهرهای کوچک و روستاهای استان است.

سلطانی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ١٣ تا ١٨ بهمن امسال در نمایشگاه کاسپین زنجان خبر داد و گفت: مسئولیت برنامه ریزی فرهنگی و هنری این نمایشگاه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان محول شده است

وی با بیان اینکه اداره کل صنعت، معدن و تجارت فضای محل را برای برگزاری نمایشگاه آماده می کند، افزود:دستگاه های اجرایی توانمندی های خود را در این نمایشگاه به نمایش می گذارند.

این مسئول برضرورت حضور مدیران در نمایشگاه و ارائه خدمات دستگاه های اجرایی در محل نمایشگاه تاکید کرد و گفت: اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان زنجان نیز در بحث نمایش و ارائه ظرفیت های گردشگری در این نمایشگاه فعالیت می کند.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به بهره برداری از پروژه های عمرانی در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، بیان داشت: ارزش پروژه های قابل بهره برداری و کلنگ زنی استان زنجان  548 میلیارد تومان است.

سلطانی با بیان اینکه در بخش اول پروژه های دستگاه های اجرایی با 141 میلیارد تومان کلنگ زنی یا به بهره برداری می رسد، افزود: در بخش دوم نیز 369 پروژه دهیاری ها به ارزش 25 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان کرد: 31 پروژه ویژه و شاخص استان زنجان با مبلغ 362 میلیارد تومان نیز برای ایام ایام در نظر گرفته شده است که 199 میلیارد تومان پروژه های قابل افتتاح و 163 میلیارد تومان شروع عملیات اجرایی است.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در زنجان برگزار می شود/ افتتاح و کلنگ زنی 548 میلیارد تومان پروژه عمرانی در زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..