تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظرفیت های زنجان در زمینه هنر مغفول مانده است/ضرورت توجه به هنرستان هنرهای زیبا

ساعت: 14:34 منتشر شده در مورخ: 1397/11/03 شناسه خبر: 1451777

مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران زنجان گفت: از ظرفیت های جامعه زنجانی در زمینه هنر به خوبی استفاده نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کریم رفاهی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: هنر در این جهان مدرنیته و پست مدرن هنر در زندگی ما انسان ها حلقه مفقوده محسوب می شود.

وی با بیان اینکه با توجه به ساختار جمعیتی 500 هزار نفری زنجان،حتی20 موسیقی دان در زنجان نداریم،افزود: از ظرفیت های جامعه زنجانی در زمینه هنر به خوبی استفاده نشده است.

مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران زنجان با اشاره به اینکه هنرستان هنرهای زیبای تهران صدمین سال و اصفهان هشتادمین سالروز احداث خود را جشن می گیرند و به آن افتخار می کنند،ادامه داد: این در حالی است که فعالیت هنرستان هنرهای زیبای زنجان از سه سال پیش آغاز شده است.

رفاهی با بیان اینکه این هنرستان در ابتدای کار با 30 هنرجو فعالیت خود را آغاز کرد، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی 120 دانشجو در این هنرستان مشغول به تحصیل هستند.

وی گفت: در حال حاضر دانشجویان زنجانی به دلیل نبود امکان ادامه تحصیل در رشته های هنری به سایر استان ها مراجعه می کنند، افزود: این نگرانی والدین است که فرزندانشان تنها تا مقطع دیپلم در زنجان امکان ادامه تحصیل دارند.

مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران زنجان خاطرنشان کرد: ساختمان این هنرستان بر اساس رویکرد و رهیافت 50 ساله احداث شده است و می توان آن را به مجتمع آموزشی از مقطع ابتدایی تا پایان دانشگاه در نظر گرفت.

رفاهی با بیان اینکه رشته موسیقی را با شش نفر در این هنرستان شروع کردیم،گفت:  هارمونی موجود در موسیقی انسان را به سوی خداوند متعال سوق می دهد.

وی با اشاره به کسب رتبه های بالا در کنکور هنر توسط هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای زنجان، بیان داشت:85 درصد هنرجویان رتبه های خوبی را کسب کرده اند و در دانشگاه های تهران و شیراز ادامه تحصیل می دهند.

این مسئول برضرورت پرداختن به رشته های هنری در هنرستان هنرهای زیبای زنجان تاکید کرد و گفت: ضروری است هفتگانه هنر شامل موسیقی، حرکات نمایشی، هنرهای ترسیمی، تجسمی، نمایش،سینما و ادبیات در این هنرستان به هنرجویان ارائه شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظرفیت های زنجان در زمینه هنر مغفول مانده است/ضرورت توجه به هنرستان هنرهای زیبا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..