تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجلس ما انقلابی نیست و مطالبه گری ندارد

ساعت: 15:12 منتشر شده در مورخ: 1397/11/03 شناسه خبر: 1451830

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مجلس ما انقلابی نیست، مطالبه گری ندارد و تمام هدفشان انتخابات ۹۸ است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در آئین افتتاحیه دوره آموزشی فضای مجازی ویژه کارکنان دستگاه های اجرایی استان که در استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، با اشاره به برخی از مهم ترین وظایف اصحاب رسانه، اظهار داشت: موثرترین سلاح در سطح بین الملل سلاح تبلیغات است.

وی افزود: وظیفه و رسالت اصلی رسانه مطالبه گری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: مجلس ما انقلابی نیست، مطالبه گری ندارد و تمام هدفشان انتخابات ۹۸ است.

حجت الاسلام سرایی ابراز کرد: اینکه نماینده مردم عامل مشکلات را سفارت امریکا بداند مفهومی ندارد، از جنجال در راه حق نترسید.

وی با تاکید بر اینکه رسانه باید اطلاع رسانی شفاف و صادقانه داشته باشد، بیان کرد: به حول الهی از لحاظ امنیت مشکلی نداریم اما در فضای مجازی مخاطرات به قدری زیاد است که حتی افراد نماز شب خوان و متدین و متعهد و مومن را آلوده کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت:هدف دشمن ایجاد شبهه و از بین بردن حریم ها است و فضای مجازی باید برای جوانان شبهه زدایی شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجلس ما انقلابی نیست و مطالبه گری ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..