تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهتمام ویژه برای متوازن کردن سرعت توسعه در تمامی شهرستان‎های اردبیل

ساعت: 16:10 منتشر شده در مورخ: 1397/11/03 شناسه خبر: 1451843

استاندار اردبیل گفت: توسعه همه‌جانبه استان نیازمند اهتمام ویژه برای متوازن کردن سرعت توسعه در تمامی شهرستان‌های استان به شمار می‌رود که به همین منظور اجرای این طرح در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، اکبر بهنام‌جو ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های گردشگری شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در این‌منطقه و سایر مناطق مشابه، مطالعات و کار کارشناسی انجام یافته توسط مجموعه مدیریت استان، سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری افزوده می‌شود.

وی ضمن بررسی مسائل و مشکلات موجود در بخش گردشگری این شهرستان از فرماندار و مدیرکل میراث فرهنگی استان خواست تا با حمایت از سرمایه‌گذاران بسترهای رونق بیشتر بخش گردشگری را فراهم آورند‌ و بیان کرد: نیاز است تا قابلیت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف گردشگری، صنعتی و کشاورزی به سرمایه‌گذاران معرفی ‌شود و توافقات اولیه در اسرع وقت انجام یابد.

استاندار اردبیل با بیان این که توسعه همه‌جانبه استان نیازمند اهتمام ویژه برای متوازن کردن سرعت توسعه در تمامی شهرستان‌های استان است تصریح کرد: باید این مهم به عنوان یک اولویت اساسی مورد توجه واقع شود تا بتوانیم بر حسب نیازمندی‌های منطقه قابلیت‌های استان را به سطح قابل قبول برسانیم.

بهنام‌جو تصریح کرد: تلاش بر جذب سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی با جدیت ادامه دارد و باید دستگاه‌های متولی و مدیران اجرایی مربوطه زمینه حمایت از بخش خصوصی را فراهم کنند تا رغبت آنان برای سرمایه‌گذاری کاهش نیابد و بتوانیم از قابلیت‌های موجود برای رشد و توسعه استان نهایت استفاده را ببریم.

وی اظهار کرد: فعال‌سازی واحدهای راکد از دیگر برنامه‌هایی است که باید با مشارکت کارآفرینان و مدیران واحدها باید به آن توجه داشته باشیم تا از این طریق زمینه اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی استان فراهم شود و با ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار به تمامی اهداف خود در راستای تحقق 20 هزار فرصت شغلی در استان دست یابیم.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهتمام ویژه برای متوازن کردن سرعت توسعه در تمامی شهرستان‎های اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..