تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جشن سیمرغ و پروانه ها در اردبیل

ساعت: 16:09 منتشر شده در مورخ: 1397/11/03 شناسه خبر: 1451841

جشن «سیمرغ و پروانه‌ها» همزمان با جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تهران در اردبیل نیز برگزار می­‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، سید ناصر اسحاقی صبح امروز در نشستی با خبرنگاران اظهار کرد: جشن «سیمرغ و پروانه‌ها» با اکران رایگان پنج فیلم منتخب سینمای کودک و نوجوان برای دانش‌آموزان با اولویت مدارس مناطق محروم همزمان با برگزاری جشنواره فیلم فجر تهران از ١٣ تا ١٧ بهمن ماه در سینما انقلاب اردبیل برگزار می‌شود.  

وی افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در پی اجرای سیاست‌های سازمان سینمایی و بنیاد سینمایی فارابی مبنی بر اجرای برنامه سیمرغ و پروانه‌ها و توجه به سینمای کودک و نوجوان و همچنین ایجاد زمینه‌های  مناسب برای حضور هر چه بیشتر دانش‌آموزان در سینماها و آشنایی و آشتی قشر جوان و نوجوان با سینما، پنج فیلم منتخب سینمای کودک و نوجوان در سینما انقلاب اردبیل اکران خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به ظرفیت محدود سینما انقلاب اردبیل تأکید کرد: ضروری است مدیران مدارس با تماس با مدیریت سینما انقلاب یا مجری برنامه آقای شهبازی به شماره همراه ٠٩١٤٤٥١٥٩٣٨ هماهنگی‌های لازم را انجام دهند تا دانش‌آموزان با توجه به رده سنی اعلام شده بتوانند از فیلم‌های جشنواره به نحو شایسته بهره‌برداری کنند.

برنامه زمانی نمایش پنج فیلم در نظر گرفته شده برای جشن «سیمرغ و پروانه‌ها» به این شرح است:

فیلم «شب آفتابی» به کارگردانی علی مدنی؛ ویژه گروه سنی اول دبیرستان؛ ساعت ١٠ تا ١٢ مورخ ٩٧/١١/١٣
فیلم «پاستاریونی» به کارگردانی سهیل موفق؛ ویژه تمام گروه‌های سنی؛ ساعت ١٠ تا ١٢ مورخ ٩٧/١١/١٤
فیلم «بنیامین» به کارگردانی محسن عنایتی؛ ویژه تمام گروه‌های سنی؛ ساعت ١٠ تا ١٢ مورخ ٩٧/١١/١٥
فیلم «ضربه فنی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی؛ ویژه تمام گروه‌های سنی؛ ساعت ١٠ تا ١٢ مورخ ٩٧/١١/١٦
فیلم «آخرین داستان» به کارگردانی اشکان رهگذر؛ ویژه گروه سنی اول دبیرستان؛ ساعت ١٠ تا ١٢ مورخ ٩٧/١١/١٧

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جشن سیمرغ و پروانه ها در اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..