تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهارت خودآکاهی برای نوجوانان یک ضرورت است

ساعت: 16:02 منتشر شده در مورخ: 1397/11/03 شناسه خبر: 1451889

مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان گفت: یکی از ضرورت ها این است که آموزش مهارت خودآکاهی و خودشناسی در مخاطبین ما که کودکان و نوجوانان هستند انجام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قابوس نامه محبوبه رجب نسب امروز در حاشیه همایش کنترل خشم و هیجانات بلوغ که ویژه نوجوانان در سالن اجتماعات فرهنگیان گنبدکاووس برگزار شد با عنوان این مطلب به خبرنگاران اذعان کرد:  مبحث کنترل آسیب های اجتماعی از اولویت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در کل کشور به ویژه در استان گلستان در است و مخاطبی ما با مهارت خودآگاهی که کسب می کنند از آسیب هایی که ممکن است آنها را تهدید کند پیشگیری می کنند.

qaboosnameh 2

وی ادامه داد: بر همین اساس نیاز سنجی که در این حوزه انجام شده و مشورت با متخصصین این حوزه و متخصصین حوزه اداره کل آموزش و پروش پیرامون آسیب های اجتماعی، یکی از موضوعات مهم نوجوانان مسئله بلوغ است که اگر مهارت خودآگاهی در حوزه بلوغ کسب نشود ممکن است به صورت افسردگی یا آسیب بروز کند.

qaboosnameh 3

وی خاطر نشان کرد: بحثی که ما با توجه به این نیاز سنجی شروع کردیم آموزش است چون قطعا با یک همایش نمی توانیم این را نهادینه کنیم و نیاز به کارگاههای مستمر است تا به صورت فرایندی این موضوع پیگیری شود که در برنامه دراز مدت کانون در نظر گرفته شده است.

qaboosnameh 1

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهارت خودآکاهی برای نوجوانان یک ضرورت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..