تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب باید به مردم شریف ایران اطلاع‌رسانی شود

ساعت: 15:37 منتشر شده در مورخ: 1397/11/03 شناسه خبر: 1451736

فرماندار گالیکش گفت: در آغاز دهه فجر، عطرافشانی مزار شهدا و ملاقات با خانواده معظمشان را در برنامه خواهیم داشت و در 22 بهمن یک راهپیمایی پرشور و گسترده صورت خواهد گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ صبح امروز؛ حسین مایلی در دومین جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر گالیکش در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: تبلیغات اسلامی شهرستان به‌عنوان رئیس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ضمن فعال کردن کمیته‌ها، گزارش اقدامات انجام‌شده را جمع‌بندی و جهت انجام هماهنگی‌های لازم به فرمانداری ارسال نماید.

وی یادآور شد: دهه مبارک فجر و سایر مناسبت‌های ملی مذهبی کشور نیاز به افراد ندارد چراکه به سبب ارزش و بزرگی‌شان در تاریخ ایران و جهان ماندگارند و این ما انسان‌ها هستیم که به این مناسبت‌ها نیازمندیم.

مایلی افزود: مدیران با برجسته‌سازی فعالیت‌های 40 سالگی انقلاب را به مردم شریف برسانند و سعی گردد مردم را به آینده نظام خوش‌بین کرده و در دهه فجر مردم خدمات را لمس کنند.

وی گفت: در آغاز دهه فجر، عطرافشانی مزار شهدا و ملاقات با خانواده معظمشان را در برنامه خواهیم داشت و در 22 بهمن یک راهپیمایی پرشور و گسترده صورت خواهد گرفت.

فرماندار گالیکش حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را مایه عزت و سربلندی نظام و موجب یأس و ناامیدی استکبار جهانی برشمرد و افزود: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی فعلی در کشور، مردم دیانت و وطن‌دوستی خود را فدای این مشکلات نخواهند کرد و با پیروی از مقام معظم رهبری و با تلاش، همگرایی، هم‌افزایی و مشارکت چشمگیر خود، شاهد رشد و تعالی انقلاب اسلامی خواهیم بود.

وی عنوان کرد: بازارچه بانوان به‌منظور ارائه و فروش صنایع‌دستی و معرفی توانمندی‌های بانوان این شهرستان به‌عنوان یکی از مطالبات ایشان در دهه مبارک فجر افتتاح و راه‌اندازی خواهد شد.

مایلی در خصوص حضور هنرمندان برجسته کشوری در شهرستان خاطرنشان کرد: در این مدت از هنرمندان و مقامات برجسته کشور جهت حضور در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و مناسبت‌های مختلف شهرستان دعوت‌شده است که بابت آن هیچ هزینه‌ای پرداخت‌نشده و تنها از حیث تکریم آبرومندانه آنان به‌عنوان میزبان شایسته اقدام شده است.

وی ادامه داد: جایگاه و تریبونی که در اختیار هر مسئول و فعال خبری و رسانه‌ا‌ی قرار دارد به‌مثابه امانتی است که چند صباحی به آنان واگذارشده، فلذا شایسته است از هرگونه قرض ورزی، نشر اکاذیب، توهین و افترا و تشویش اذهان عمومی اجتناب کرده و انصاف و اخلاق‌مداری را سرلوحه امور خویش قرار دهند تا شاهد رشد و بالندگی بیش‌ازپیش شهرستان در همه امور باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب باید به مردم شریف ایران اطلاع‌رسانی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..