تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگر مشهور بار دیگر علیه ترامپ وارد میدان شد

۸۲۳۴۶۳

۲۱ بازدید

جیم کری کمدین مشهور در نقاشی جدیدش دونالد ترامپ را متهم به این کرد که با سیاست‌های خودش، شماری از مردم آمریکا را به مشتی کینه‌جو بدل ساخته است.

افکارنیوز: جیم کری روز سه‌شنبه ۲۲ ژانویه با انتشار جدیدترین نقاشی خود از طریق حساب توییتری‌اش وارد بحثی شد که طی روزهای اخیر واکنش‌های بسیاری را در بر داشته و حتی باعث شده دونالد ترامپ هم نظرش را اعلام کند.

بازیگر مشهور بار دیگر علیه آقای رئیس جمهور وارد میدان شد/عکس

چند روز پیش، برخوردی بین دانشجویان دبیرستان کاتولیک کاوینگتون واقع در کنتاکی و نیتن فیلیپس، یک ریش‌سفید بومی آمریکایی و عضو بازنشسته ارتش ایالات متحده صورت گرفت. در ویدیویی که از آنها در واشنگتن منتشر شد، فیلیپس در واشنگتن در راهپیمایی بومی‌های آمریکایی شرکت کرده بود اما دانش‌آموزان این دبیرستان که بسیاری از آنها کلاه‌های «آمریکا را دوباره بزرگ کن» ترامپ را بر سر داشتند، دور او را گرفتند و به او می‌خندیدند.

در تصویر کری از آن لحظه، فیلیپس با فاصله بسیار کمی از تعدادی از دانش‌آموزان ایستاده که بیشترشان کلاه‌های قرمز بر سر دارند و با تمسخر می‌خندند. اما یک تفاوت کلیدی بین ویدیوها و نقاشی کری از آن لحظه این بود که روی کلاهی که یکی از دانشجویان به سر دارد عبارت «دوباره نفرت بورز» دیده می‌شود که او به این ترتیب شعار ترامپ را تغییر داده است.

کری در توصیف خود از این تصویر نوشت: «بچه مارها».

بعد از اینکه ویدیوی این برخورد در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد، بحث‌های زیادی حول آن شکل گرفت. خیلی‌ها گفتند آن دانشجویان داشتند آن ریش‌سفید بومی آمریکایی را مسخره می‌کردند.

اما ترامپ نظری متفاوت داشت. او در توییتر خود نوشت: «دانشجویان کاوینگتون تبدیل به نمادی از اخبار جعلی و اینکه می‌تواند چقدر بد باشد شده‌اند. آنها توجه جهان را به خود جلب کرده‌اند و می‌دانم که از آن به خوبی استفاده خواهند کرد – شاید حتی برای اینکه بتوانند افراد را متحد کنند. مسئله خوب شروع نشد، اما می‌تواند با یک رویا به پایان برسد!»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگر مشهور بار دیگر علیه ترامپ وارد میدان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..