تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترکیب احتمالی ایران مقابل چین؛ کی‌روش سر دوراهی! +عکس

کی‌روش برای انتخاب جانشین وحید امیری سر دوراهی قرار گرفته است.

 نود نوشت :  با پایان دور گروهی مسابقات جام ملت‌های آسیا و بعد از آن هم پیروزی مقابل عمان، بازی‌های سخت و سرنوشت‌ساز ایران فرا رسید. تیم ملی فردا باید در دیداری حساس با چین رقابت کند. مسابقه‌ای که کی‌روش بهترین ترکیبش را انتخاب می‌کند تا تیم ملی بعد از سال‌ها نیمه نهایی آسیا را ببیند. سی‌کیو برای این بازی فقط وحید امیری را به علت دو کارته شدن در ترکیب ندارد. برای جانشینی امیری چند بازیکن مانند روزبه چشمی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی، سامان قدوس و احسان حاجی‌صفی رقابت می‌دهند که شانس دو گزینه آخر بیشتر از بقیه است. تغییری که اگر صورت گیرد به نفع میلاد محمدی هم می‌شود و او می‌تواند باز هم با خیالی آسوده در سمت چپ دفاعی بازی کند.

دیگر تغییر احتمالی تیم ملی، نیمکت‌نشینی مجید حسینی است. بازیکنی که برخلاف جام‌جهانی، در این تورنمنت انتظارات را برآورده نکرده و علاوه بر اشتباهات تاثیرگذار فردی، در دقیقه اول بازی با عمان هم یک پنالتی تقدیم حریف کرد.

ترکیب احتمالی ایران مقابل چین؛ کی‌روش سر دوراهی! +عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترکیب احتمالی ایران مقابل چین؛ کی‌روش سر دوراهی! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..