تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترس از دست دادن سرمایه، مانعی برای ثروتمند شدن

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا) و به نقل از همیار سرمایه، یکی از مواردی که مانع از ثروتمند شدن می‌شود، وجود ترس‌های مختلف است. به طور کلی در تمام امورات انسانی، ترس یک عامل بازدارنده بوده و در مورد ثروتمند شدن نیز این موضوع صدق می‌کند. در وجود همه انسان‌ها ترس وجود دارد، اما کسانی موفق یا ثروتمند می‌شوند که این ترس، آن‌ها را از دستیابی به هدف باز ندارد و مانع حرکت آن‌ها نشود. انسان‌های ثروتمند نیز دارای ترس هستند، اما به راه خود ادامه می‌دهند.

شاید اولین ترس و مهم‌ترین آن، ترس از دست دادن سرمایه باشد. وقتی‌که یک فرد می‌خواهد در مسیر ثروتمند شدن قدم بردارد باید از طریق مقداری سرمایه‌گذاری راه خود را آغاز کند و این سرمایه‌گذاری به وسیله مقدار سرمایه مشخصی که قبلاً از طریق پس‌انداز یا قرض و وام تهیه‌ شده، امکان‌پذیر است.

فرد قبل از سرمایه‌گذاری با خود می‌اندیشد که اگر این سرمایه‌گذاری به هدف نرسد، آنگاه آن سرمایه‌ای که در گام اول تزریق شده، از دست می‌رود و این ترس خود به ‌خود بر روی فعالیت او تأثیر می‌گذارد.

باید در نظر داشت که امکان از دست رفتن سرمایه وجود دارد ولی این موضوع نباید عامل بازدارنده باشد.  بسیاری از  افراد که در راه ثروتمند شدن چنین سرمایه‌ هایی را از دست داده‌اند، تجربهبه دست امده باعث شده تا پیشرفت‌ های بزرگی داشته باشند. البته منظور از این گفته این نیست که برای موفقیت حتماً باید سرمایه از دست داد، اما با توجه به شرایط چنین چیزی می‌تواند رخ دهد.

شاید فرد با خود بیندیشد که از دست دادن سرمایه سبب بی‌اعتبار شدن در تجارت می‌شود و افراد دیگر در تجارت به آن فرد اعتماد نمی‌کنند. باید یادآور شد که تمام این موضوعات تا حدی صحیح است و بیشتر آن به دلیل ذهنیات و باورهای غلط فرد است که ترس آن را چند برابر می‌کند.

کمی ترس برای انجام کارهای بزرگ نیاز است و سبب می‌شود که فرد بی‌محابا عمل نکند. اما ترس زیاد مانع پیشرفت می شود و فرد را از مسیر ثروتمند شدن باز می‌دارد. باید یادآور شد که بی‌اعتبار شدن در تجارت ارتباط کمی با از دست دادن سرمایه داشته و در حقیقت بستگی به نوع عملکرد فرد در تجارت دارد و این ترس از بی‌اعتبار شدن، دقیقاً به دلیل ترس از دست دادن سرمایه است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترس از دست دادن سرمایه، مانعی برای ثروتمند شدن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..