تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دریافت تندیس «سیمین» جایزه ملی صنعت سبز توسط پتروشیمی فن‌آوران

بر اساس اعلام مدیر کل دفتر ارزیابی اثرات زیست محیطی سازمان حفاظت از محیط زیست کشور، پتروشیمی فن‌آوران برای چهارمین سال متوالی به‌عنوان صنعت سبز کشور، شناخته شد.

دریافت تندیس «سیمین» جایزه ملی صنعت سبز توسط پتروشیمی فن‌آوران به گزارش بورس نیوز، پتروشیمی فن آوران به‌عنوان سومین تولید کننده محصول متانول در کشور و نخستین تولید کننده اسید استیک در ایران، با بهره‌گیری از استرات‍ژی های کاربردی و موثر توانسته است گام‌های بزرگی را در مسیر حفاظت از منابع انرژی، با رعایت اصول زیست محیطی بردارد. این شرکت تاکنون طی سالهای ۹۳ تا ۱۳۹۶ مفتخر به دریافت جایزه صنعت سبز از سازمان حفاظت محیط زیست کشور گردیده است.
هدف‌گذاری این شرکت در افق ۱۴۰۴ دستیابی به پایداری در تولید و سودآوری با اهتمام کامل به تولید سبز و بهینه سازی مصرف انرژی تعیین شده است.  علی شیخ‌بگلو مدیریت HSE شرکت در همین رابطه اظهارکرد: اهم اقدامات اجرایی منجر به دستیابی به موفقیت‌های حاضر، شامل تدوین خط مشی زیست‌محیطی شرکت هم‌راستا با اسناد مصوب ارکان جهت‌ساز، مدیریت پساب و پسماندهای صنعتی، کنترل آلاینده‌های اتمسفریک و صوتی، بهینه‌سازی مصارف در حوزه انرژی و مدیریت منابع و آموزش‌های مستمر زیست محیطی در تمامی سطوح کارکنان و عوامل اجرایی می‌شود.

وی افزود نگاه ویژه به موضوع مسئولیت های اجتماعی و لحاظ منافع کلیه ذینفعان حاضر و نیز نسل های آینده از اهم مسائل مد نظر در حوزه برنامه ریزی و اجرایی بوده و این مهم در کلیه ارکان و فرآیندهای شرکت جاری و مشهود است.

شایان ذکر است مراسم اهدای جوایز برگزیدگان در محل سالن همایش های بین المللی سازمان حفاظت محیط زیست با حضور کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، همچنین سرپرست وزارت بهداشت سعید نمکی و نماینده یونیدو، مدیر برنامه های زیست محیطی GIZ آلمان، خانم فرشچی معاون دریایی سازمان و آقای جلالوندی معاون ارزیابی سازمان حفاظت محیط زیست و نمایندگان شرکت‌های برگزیده و اصحاب‌رسانه، برگزار شد.

لازم به ذکر است که در این مراسم فرشاد اسفندیاری مدیریت شرکت پتروشیمی فن‌آوران تندیس سیمین صنعت سبز سال ۱۳۹۶ را از دست مقام مدعو دریافت کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دریافت تندیس «سیمین» جایزه ملی صنعت سبز توسط پتروشیمی فن‌آوران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..