تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انفجار کارگاه ترقه سازی در خیابان وحدت اسلامی/ حادثه ۹ مصدوم برجای گذاشت

صابریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

مصدومیت ۹ نفر در اثر انفجار یک ساختمان در خیابان مولویپیمان صابریان رئیس اورژانس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، از انفجار یک کارگاه ترقه سازی خبر داد و اظهار کرد: حدود ساعت  ۱۴:۲۶ یک مورد گزارش مبنی بر انفجار یک کارگاه در خیابان وحدت اسلامی به اورژانس ١١٥ تهران اعلام که بلافاصله یک دستگاه موتورلانس و ١١ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه  این حادثه در یک کارگاه ترقه سازی رخ داد که تاکنون ٩ مصدوم برجای گذاشته است، گفت: مصدومان که هشت خانم و یک آقا بود با آمبولانس‌های اورژانس تهران به بیمارستان انتقال داده شدند.

رئیس اورژانس تهران در پایان افزود: اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

اسامی مصدومان حادثه انفجار کارگاه ترقه سازی در تهران

گل جهان خانم بیگی – ۵۱ ساله

آرزو زرقی – ۱۸ ساله

علی خدایاری – ۵۲ ساله

مهدیه سراجه – ۱۸ ساله

معصومه سراجه – ۳۱ ساله

نرجس سراجه – ۳۲ ساله

مهدیه تفرشی – ۳۰ ساله

رقیه زمانی – ۳۲ ساله

فضه خاکی داودی – ۵۲ ساله

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انفجار کارگاه ترقه سازی در خیابان وحدت اسلامی/ حادثه ۹ مصدوم برجای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..