تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقف طرح مبارزه با پوشاک قاچاق؛ خوشحالی قاچاقچی، دلخوری تولیدکننده

طی نامه جمعی از انجمن‌های اسلامی دانشگاه‌های تهران مطرح شد؛

لزوم آغاز مجدد طرح مبارزه با پوشاک قاچاق در سطح عرضهبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، تعدادی از انجمن‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های تهران طی نامه‌ای به رحمانی فضلی وزیر کشور و نماینده رئیس جمهور در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز درباره توقف طرح مبارزه با پوشاک قاچاق در سطح عرضه انتقاداتی را وارد کردند.

در این نامه آمده است: در نهایت بهت و ناباوری شنیدیم که استانداری تهران که یکی از وظایفش تامین امنیت استان در برابر ناامنی اقتصادی و قاچاق است در حرکتی عجیب با توقف طرح مبارزه با پوشاک قاچاق در سطح عرضه، موجبات خوشحالی قاچاقچیان و قاچاق فروشان و دلخوری تولیدکنندگان و کارگران زحمتکش کشورمان در سال حمایت از کالای ایرانی را پدید آورده است.

طرحی که با اجرایش امنیت اقتصادی و سلامت و فرهنگ از گزند آسیب‌های ناشی از آن در حوزه فعالین و مصرف کنندگان پوشاک مصون می‌شد و تولید و اشتغال رونق بیشتری می‌گرفت.

نظر به مسئولیت شما در راس ساختار وزارت کشور و تعریف استانداری‌ها و استانداری‌های ذیل این ساختار و نیز با عنایت به عضویت شما در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور، و نیز تاکیدات فراوان ایشان در خصوص مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، خواهشمندیم چنانچه عزمی برای مبارزه با فساد دارید، در اسرع وقت، دستور لغو وقفه ایجاد شده و ادامه قاطعانه و جدی‌تر طرح را صادر نموده و با بررسی همه جانبه این رفتار قبیح، خاطیان از امور دولتی برکنار و به قوه قضاییه معرفی شوند بلکه با مجازات مجرمان، گامی در جهت احقاق حقوق تولیدکنندگان و کارگران عزیز کشورمان بردارید.

به طور قطع ادامه فعالیت ارتزاق کنندگان از فساد و قاچاق، سبب آلوده کردن افراد دیگر به این ویروس مهلک و سمی خواهد شد که فساد پایه‌های هر حکومتی را متزلزل خواهد ساخت و مبارزه با قاچاق و فساد نیازمند انسان‌های پاک و شجاع می‌باشد که در مقابل باند‌های قاچاق و مفسدان اقتصادی عرصه را خالی نکنند. در نظر داشته باشید که اگر ثبات و امنیت اقتصادی وجود نداشته باشد، افراد سالم و سرمایه گذار شریف نیز در میدان تولید و خدمت باقی نخواهد ماند و از دور خارج خواهد شد.

منتظر اقدام مقتضی حضرتعالی و اعلام شروع پیگیری طرح و همچنین برخورد جدی و قاطع با باند‌های قاچاق و حامیانشان هستیم و تا حصول نتیجه، پیگیر موضوع خواهیم بود.

انجمن اسلامی دانشجویان (۱۳۴۸) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد تهران

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی»

انتهای پیام/

لزوم آغاز مجدد طرح مبارزه با پوشاک قاچاق



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقف طرح مبارزه با پوشاک قاچاق؛ خوشحالی قاچاقچی، دلخوری تولیدکننده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..