تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه حواشی مربوط به بریدن درختان یک مجموعه ورزشی: عذرخواهی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و برکناری مدیر مجموعه

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی،عبدالله چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان در سومین جلسه شورای ورزش همگانی که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مدیران کل و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، ضمن عذرخواهی از مردم استان، شهروندان ارومیه ای و جامعه بزرگ ورزشی و جوانان از برکناری مدیر مجموعه ورزشی تختی خبرداد.

وی در این خصوص گفت: قطع درختان مجموعه ورزشی تختی که خاطرات زیادی با آن درختان داریم و با آنها زندگی کرده ایم اتفاق ناگواری بود که موجب ناراحتی همگان گردید و حفظ محیط زیست و درختان وظیفه عمومی است .

علیرضا ملامحمدی‌زاده فرماندار ارومیه هم در این جلسه با انتقاد از اتفاق رخ داده گفت: در حکم دادگاه، چیزی به نام بریدن درختان وجود ندارد و نباید با محیط زیستمان به این شکل برخورد کنیم.

گفتنی است در پی بریدن شبانه درختان مجموعه ورزشی تختی ارومیه که اوایل هفته رخ داد، فرماندار ارومیه، حکم به عزل رییس ورزش و جوانان ارومیه داد.

شایان ذکر است، از بین رفتن درختان، باغ‌شهر ارومیه را با چالشی جدی روبروی کرده به طوری که از اوایل دهه هشتاد شاهد از بین رفتن درختان خیابان شهید بهشتی (دانشکده) و حاشیه اطراف این شهر بودیم که با برخورد جدی فرماندار این شهر امیدوار به اتمام این رویه باشیم و در این خصوص مدیران سایر دستگاه‌های دولتی و نظارتی باید برای مقابله با این رویه ورود کنند.

​۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه حواشی مربوط به بریدن درختان یک مجموعه ورزشی: عذرخواهی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و برکناری مدیر مجموعه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..