تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داغ آرزوهای برآورده نشده از براندازی ایران بر دل مقامات آمریکایی +اینفوگرافیک

داغ آرزوهای برآورده نشده از براندازی ایران بر دل مقامات آمریکایی +اینفوگرافیکبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سیاست‌های جنگ‌طلبانه آمریکا در طی این سال‌ها و ماجرای دست درازی‌اش به حریم خصوصی اغلب کشورها موضوعاتی به شمار می‌روند که برای اغلب مردم مثل روز روشن است و بیشتر مردم در آن اتفاق‌نظر دارند.

پیروزی انقلاب اسلامی نشان از استقلال و آزادگی مردم ایران دارد و یک دل و یک صدا شدن مردم در تحقق پیروزی و ایستادگی مقابل ایادی ظلم و ستم، مثل آمریکای جهانخوار و سردمداران رژیم غاصب صهیونیستی بیشتر از هر چیز دیگری دشمنی این دشمنان با جمهوری اسلامی ایران را تشدید کرده است.

در اینفوگرافیکی که در ادامه این خبر مشاهده می‌کنید محاسبات مسئولان آمریکا درباره دست‌درازی به ایران و نقشه‌هایی که برای قطع نشدن وابستگی ایران از آمریکایی‌ها داشته‌اند را به مرور تشریح می‌کند.

در سال ۱۳۵۶ رئیس جمهور وقت آمریکا گفته بود که ایران جزیره ثبات است و خیالشان از وابستگی ایران به آمریکایی‌ها آسوده است.

در سال ۱۳۵۸ نمایندگان در سنای آمریکا با تحریم ایران بنا را بر این گذاشته بودند تا ۵ الی ۶ ماه دیگر انقلاب اسلامی از بین خواهد رفت و وقتی دیدند که آرزویشان محقق نشده، صدام رئیس جمهور وقت کشور عراق را برای حمله به ایران و در نهایت براندازی انقلاب اسلامی تجهیز و همراهی کردند و صدام امید داشت که یک هفته‌ای خود را با عبور از مرز‌ها و جنگ افروزی در شهر‌های مختلف به تهران برساند که با فداکاری و جانفشانی رزمندگان در جبهه‌ها این آرزو را با خود به گور برد.

در اواخر جنگ تحمیلی منافقین کوردل به خود وعده داده بودند که خود را ظرف ۳ روز به تهران برسانند و طراحی تمام این نقشه‌های پوچ و واهی در اتاق فکر آمریکایی‌های جنگ‌افروز انجام می‌شد.

در همین سال نو میلادی یکی از دولتمردان آمریکایی گفته بود که امیدوار است که جشن کریسمس سال ۲۰۱۹ را در تهران برگزار کند و این آرزو نیز هیچ‌گاه برآورده نشد.

نتیجه محاسبات آمریکایی +اینفوگرافیک

رهبر معظم انقلاب در دیدار نوزدهم دی ماه خود با مردم استان قم، ضمن تشریح نتایج غلط نظام محاسباتی استکبار و مقایسه آن با نظام محاسباتی توحیدی به قیام مردم این استان اشاره کردند و فرمودند: «قیام مردم قم تقابل دو دستگاه پیش‌بینی و تقویم محاسبات را نشان داد.»
ایشان در این بیانات به ذکر برخی دیگر از مصادیق نتایج اشتباه دستگاه محاسباتی استکبار نیز پرداختند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داغ آرزوهای برآورده نشده از براندازی ایران بر دل مقامات آمریکایی +اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..