تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعضای مجمع نسبت به انتساب نظرات شخصی خود به رهبری حساس باشند!

عزت الله ضرغامی :تکلیف CFT و پالرمو در جلسه آتی مجمع تشخیص مصلحت نظام روشن خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی با انتشار توییتی در صفحه شخصی‌اش از تعیین تکلیف CFT و پالرمو در جلسه آتی مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد و نوشت:

«تکلیف CFT و پالرمو در جلسه آتی مجمع روشن خواهد شد. قاعده بر این است که اعضای محترم، نظر مستقل و کارشناسی خود را ارائه دهند. رسانه‌ای شدن نامه ۸ وزیر به رهبر انقلاب حاکی از کلید خوردن پروژه‌ای تکراری است! اعضای مجمع نسبت به انتساب بلاوجه نظرات شخصی به معظم‌له حساسیت نشان دهند!».

 شایان ذکر است، هفته گذشته دولت  خواستار بررسی سریع‌تر لایحه پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام شده بود. این مجمع در جلسه روز شنبه ۲۹ دی خود، لایحه یادشده را تصویب نکرد و برخی از اعضای این نهاد نیز از «ایرادات بسیار» به آن سخن گفتند. در جلسه روز شنبه تصویب شد که دو کمیسیون سیاسی - دفاعی و حقوقی- قضایی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با جرایم سازمان‌یافته فراملی (پالرمو) را بررسی کنند و نتایج آن در جلسه آینده مجمع بررسی شود.

گفتنی است، لایحه CFT چندین بار بین مجلس و شورای نگهبان آمد و شد داشته است. شورای نگهبان بعد از اینکه  ۲۲ ایراد به این لایحه گرفت، کمیسیون امنیت ملی مجلس نشستی با حضور همه دستگاه ها شکل داد و ایرادات رفع شد. پس از این اصلاح شورای نگهبان مجدد ۳ ایراد به  این لایحه گرفته است.

عزت الله ضرغامی :تکلیف CFT و پالرمو در جلسه آتی مجمع تشخیص مصلحت نظام روشن خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعضای مجمع نسبت به انتساب نظرات شخصی خود به رهبری حساس باشند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..