تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهانبخش از کل تیم ملی چین گران‌تر است!

 خبرورزشی نوشت :  به مناسبت رویارویی ایران و چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، یک روزنامه چینی به نام کیالونگ، این دو تیم را از نظر ارزش بازیکنانش مقایسه کرده است. این نشریه نوشت تیم ایران، بسیار گران‌تر از تیم چین است.


کیالونگ افزود:ارزش بازیکنان تیم ایران، بالغ بر ۵۸.۱۵ میلیون یورو است. ضمن آنکه گران‌ترین بازیکن تیم کشورمان، علیرضا جهانبخش، بازیکن عضو تیم برایتون با ۱۸ میلیون یورو است. به همین دلیل این بازیکن تکنیکی هم اکنون در جمع بزرگان فوتبال قاره است.


این نشریه ادامه داد تیم کشورمان ۱۲ بازیکن دیگر دیگر دارد که هریک چند میلیون یورو ارزش دارند.


در نقطه مقابل آنگونه که کیالونگ ادعا کرد و نوشت، کل ارزش تیم چین بالغ بر ۱۵.۸۵ میلیون یورو است.


در این حال گران‌ترین بازیکن تیم چین وو لی ۳.۵ میلیون یورو می‌ارزد. همچنین یان یون‌لینگ، دروازه بان تیم چین نیز ۸۰۰ هزار یورو ارزش دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهانبخش از کل تیم ملی چین گران‌تر است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..