تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فهرست اعضای شوراهای سینمایی شفاف سازی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در راستای سیاست شفاف‌سازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در چارچوب قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، فهرست اعضای شوراهای سازمان سینمایی و اعضای هیات مدیره و هیات عامل موسسات تابعه این سازمان منتشر شد.

فهرست اعضای شوراها شامل اعضای شوراهای تخصصی معاونت توسعه و فناوری و مطالعات سینمایی، شوراهای تخصصی معاونت ارزشیابی و نظارت، هیات امنا و هیات عامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، هیات امنا و هیات مدیره موزه سینما، هیات مدیره خانه سینما، هیات مدیره و شورای علمی مدرسه ملی سینما، هیات امنا، هیات عامل و شورای ارزشیابی و حمایت موسسه رسانه های تصویری، هیات امنا، هیات عامل و شوراهای تخصصی بنیاد سینمایی فارابی، اعضای مجمع و هیات عامل موسسه سینما شهر، هیات امنا و هیات مدیره و شوراهای تخصصی انجمن سینمای جوانان ایران و هیات امنا و هیات عامل و اعضای شورای سیاستگذاری موسسه «هنر و تجربه» است.

​۲۴۱۲۴۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فهرست اعضای شوراهای سینمایی شفاف سازی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..