تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقال اجباری سرورها به داخل کشور مختومه شد

مدیر کل حقوقی سازمان فناوری اطلاعات ایران توییت کرد:

انتقال اجباری سرورها به داخل کشور مختومه شد!به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده درگاه پرداخت اینترنتی با انتشار نامه‌ای از برگزاری رزمایش «قطع اینترنت» در کشور . به طبع آن قطع خدمات پرداختی خبر داد.

بیشتر بخوانید: رزمایش قطع اینترنت در ایران؛ قطع خدمات بانکی از سرورهای خارجی برای دو ساعت

محمد جعفر نعناکار مدیرکل حقوقی سازمان فناوری اطلاعات ایران طی ساعات گذشته در صفحه توییتر خود با انتشار پیامی از موضوع مختومه شدن انتقال اجباری سرورها به داخل کشور خبر داد.

نعناکار در توییتر نوشت:

«در خصوص نامه یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت مبنی بر عدم ارائه خدمت به سرویس‌های مستقر در خارج از کشور با دستور دکتر ناظمی ( رئیس سازمان فناوری اطلاعات ) موضوع را پیگیری نمودم، با عنایت به اینکه مستندی دال بر انتقال اجباری سرورها یافت نشد موضوع انتقال اجباری سرورها مختومه گردید.»

انتقال اجباری سرورها به داخل کشور مختومه شد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقال اجباری سرورها به داخل کشور مختومه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..