تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در کجارو نظر بنویسید و برنده دستبند هوشمند و اسپیکر بلوتوث هواوی شوید

نظرتان را در مورد هتل،‌ رستوران،‌ دیدنی یا تور مسافرتی که در سفرهای خود تجربه کرده‌اید، بنویسید و برنده‌ی مسابقه‌ی کجارو شوید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

کجارو، مسابقه‌ای جدید ترتیب داده است که با شرکت در آن می‌توانید به قید قرعه،‌ برنده‌ی یک دستبند هوشمند و اسپیکر بلوتوث هواوی شوید.

برای شرکت کردن در این مسابقه، تنها کافی است نظر خود را در مورد رستوران، هتل یا مکان دیدنی که در شهرهای مختلف دنیا تجربه کرده‌اید، در کجارو ثبت کنید تا در قرعه‌کشی شرکت داده شوید.

اگر اهل سفر هستید و عاشق رفتن به مکان‌های جدید و امتحان کردن رستوران‌های مختلف، کجارو و این مسابقه بهترین فرصت برای شما است تا نظرات و تجربیات خود را با سایر کاربران ما به اشتراک بگذارید و برنده شوید. نام هتلی که در آن اقامت داشتید،‌ رستورانی که از غذای آن لذت بردید یا دیدنی‌هایی که بازدید کردید را از بخش جست‌وجوی کجارو پیدا کنید و تجربه شخصی خود را ثبت کنید. اگر از آن مکان عکسی دارید،‌ می‌توانید آن را برای ما ارسال کنید تا علاوه‌بر کسب امتیاز برای شرکت در مسابقه، آن عکس با نام خودتان در کجارو منتشر شود.

هرچه نظرات بیشتری برای ما ارسال کنید، امتیازتان بیشتر می‌شود و شانس شما برای برنده شدن بیشتر خواهد شد.

جایزه مسابقه کجارو

جایزه ما یک دستبند هوشمند Color Band A1 و یک اسپیکر بلوتوث هواوی است که پس از قرعه‌کشی و مشخص شدن برنده، تقدیم وی خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در کجارو نظر بنویسید و برنده دستبند هوشمند و اسپیکر بلوتوث هواوی شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..