تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماینده پیرانشهر: پرداخت کمک هزینه‌ ۹۷۰ میلیون تومانی به خانواده‌های دختران شین آبادی

رسول خضری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: روز گذشته از وزارت تعاون و سازمان بهزیستی مبلغ ۹۷۰ میلیون تومان به عنوان کمک هزینه برای خانواده‌های دختران شین آبادی دریافت کردیم که این مبلغ به ۲۶ خانواده بر اساس میزان درصد سوختگی اختصاص پیدا کرد.

وی افزود:‌ کمترین مبلغ پرداختی به این خانواده‌ها ۹ میلیون تومان و بالاترین مبلغ ۷۰ میلیون تومان بوده است.

وی یادآور شد: البته سازمان بهزیستی هر سال کمک‌هایی را به این سازمان می‌کند و من برای اختصاص این مبلغ از وزیر تعاون، رئیس سازمان بهزیستی و آقای نوبخت که در این شرایط اقتصادی این مبلغ را تخصیص دادند تشکر می‌کنم.

به گفته‌ نماینده مردم پیرانشهر مبالغ کمک هزینه روز گذشته به حساب خانواده‌های دختران شین آبادی واریز شده است.

به گزارش ایسنا، آتش سوزی در مدرسه دختران روستای شین آباد در سال ۹۱ موجب سوختگی ۲۹ دختر دانش آموز شد که دو نفر از آنها بر اثر شدت جراحات وارده فوت کردند.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماینده پیرانشهر: پرداخت کمک هزینه‌ ۹۷۰ میلیون تومانی به خانواده‌های دختران شین آبادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..