تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهم‌ترین ویژگی بودجه ۹۸ شهرداری حرکت به سمت تحقق اهداف چشم انداز ۱۴۱۴

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محسن رنجبر معاون شهردار قم کاهش هزینه‌های جاری، استفاده از تکنولوژی روز و افزایش تنها ۱۰ تا ۲۰ درصدی خدمات و عوارض را از مهمترین مولفه‌های بودجه ۲۳۵۰ میلیارد تومانی سال ۹۸ شهرداری دانست و گفت: با وجود تورم ۴۰ درصدی در جامعه، بودجه شهرداری با رویکرد کاهش فشار اقصادی به مردم بسته شده است.

وی در اثبات گفته خود عنوان کرد: اجرای ۱۶۰ طرح با ۱۸۳۰ میلیارد تومان برای سال آینده پیش بینی شده است، در حالی که کمتر از ۲۵ درصد بودجه مورد نیاز این طرح‌ها از فروش تراکم، کسب و پیشه، حذف پارکینگ و جرائم ماده ۱۰۰ است.

وی جلب مشارکت مردم در زمینه سرمایه گذاری و سایر زمینه‌ها را از دیگر ویژگی‌های بودجه سال آینده توصیف کرد و گفت: مهمترین ویژگی بودجه سال آینده حرکت به سمت تحقق اهداف چشم انداز ۱۴۱۴ شهر قم است که هم اکنون در حال اجرای برنامه ۵ ساله اول آن هستیم.

رنجبر سیاست پیشگیرانه در جهت جلوگیری از حذف پارکینگ را از دیگر ویژگی‌های بودجه ۹۸ برشمرد و افزود: ۳۰ میلیارد تومان از درآمد سال آینده از محل حذف پارکینگ پیش بینی شده است تا مردم رغبتی به حذف پارکینگ نداشته باشند.

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به اینکه در بودجه سال آینده همه برنامه‌ها در جهت اهداف یازده گانه شهرداری طراحی شده است تصریح کرد: از نظر ریالی بیشترین تمرکز بر توسعه فضای سبز شهری، رونق اقتصادی شهر، توسعه منابع مالی پایدار، روان سازی و متعادل کردن ترافیک و افزایش مشارکت بخش خصوصی است.

انتهای پیام/ح

کاهش فشار مالی به مردم در بودجه ۹۸ شهرداری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهم‌ترین ویژگی بودجه ۹۸ شهرداری حرکت به سمت تحقق اهداف چشم انداز ۱۴۱۴»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..