تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز دومین جشنواره ملی جهادگران

ساعت: 08:41 منتشر شده در مورخ: 1397/11/03 شناسه خبر: 1451551

مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی با همکاری معاونت جهادسازندگی سازمان بسیج دانشجویی دومین جشنواره ملی جهادگران را برگزار می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی با همکاری معاونت جهادسازندگی سازمان بسیج دانشجویی دومین جشنواره ملی جهادگران را برگزار می‌کند.

از برگزیدگان جشنواره پس از مراحل داوری توسط اساتید برجسته و همچنین افراد پیشکسوت گروه‌های جهادی به صورت علمی و تخصصی، تقدیر به عمل آمده و در اختتامیه جشنواره ملی با حضور مسئولین و مقامات کشوری جوایز نفیسی اهدا می‌شود.    از تمامی گروه‏‌های جهادی، صاحب نظران و متخصصین حوزه محرومیت زدایی دعوت به عمل می‌شود با ارسال آثار خود در قالب ایده، تجربه، گزارش، طرح و مقاله و پایان نامه، در جشنواره حضور یابند.

این جشنواره توسط مرکز مطالعات و هدایت حرکتهای جهادی سازمان بسیج سازندگی کشور با همکاری بسیج سازندگی استانها،شهرستانها و باشرکت اقشار مختلف بسیج،گروههای جهادی،فعالان جهادی از اول دی ماه تا 10 بهمن ماه در حال برگزاری است.

جشنواره ملی جهادگران جهادگران با اهداف جمع آوری و انتشار آثار،ایده ها و تجربیات موفق بین گروههای جهادی و عموم مخاطبین٬ شناسایی و تقدیر از گروههای برتر جهادی و جهادگران٬ استعدادیابی و تقدیر از آثار و الگوهای موفق در بین گروهها و فعالان جهادی٬ ترویج و فرهنگسازی روحیه و فعالیتهای جهادی در سطح جامعه٬ احصا و اولویت بندی مشکلات مناطق محروم و ارائه راهکارهای علمی برای حل مشکلات از دیدگاه جهادگران برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز دومین جشنواره ملی جهادگران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..