تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی SENRAN KAGURA Burst ReNewal برای کامپیوتر

نسخه جدید و بازسازی شده ی عنوان بازی SENRAN KAGURA Burst تحت عنوان Re:Newal سرانجام برای پلتفرم PC منتشر شد. نسخه ای که توسط گروه CODEX از این بازی کرک شده، کامل ترین نسخه یعنی Tailor-Made Limited Edition است که شامل حاوی دو دیسک از موسیقی متن این بازی (شامل ۵۸ قطعه‌ی موسیقی) و کد دسترسی به محتوای بسته‌ی الحاقی این بازی می شود. هم چنین بسته ی الحاقی Beautiful Something Yukata نیز در این نسخه قرار گرفته است. این بسته ی الحاقی شامل یومی (Yumi) به عنوان یک شخصیت قابل بازی که اپیزود مختص به خود را خواهد داشت، لباس‌های Burst Girls Uniform و Old Hanzo Uniform و ستِ Love-Dovey Couple Dirama می شود.

هر نینجایی که امروز به عنوان یک نیروی اثرگذار در دنیا فعالیت می کند، از یک دانش آموز شروع به کار کرده است. امروزه، این دانش آموزان در دبیرستان های استاندارد امروزی تحصیل می کنند که قبلا برج هایی کهن با حال و هوای ژاپنی بوده است. شما می توانید به اعضای گروه آکادمی بین المللی Hanzo ملحق شوید یا یکی از دختران آکادمی Hebijo Clandestine را انتخاب نمایید و زندگی پرمخاطره و افتخارآمیز آن ها را تجربه نمایید. تمامی رابط بصری بازی SENRAN KAGURA Burst ReNewal بازسازی شده اند و تجربه ای کاملا سه بعدی را به شما خواهند داد. اشیاء متعددی برای جمع آوری وجود دارند و شخصیت های متعدد گوناگونی در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

SENRAN KAGURA Burst ReNewal PC-CODEX

دانلود-بازی-SENRAN-KAGURA-Burst-ReNewal

*/ ]]> اسکرین-شات-SENRAN-KAGURA-Burst-ReNewal اسکرین-شات-SENRAN-KAGURA-Burst-ReNewal اسکرین-شات-SENRAN-KAGURA-Burst-ReNewal اسکرین-شات-SENRAN-KAGURA-Burst-ReNewal info

Every ninja, from the mythical tricksters of old to the covert operatives of the modern day, began as a student. Today, those students train at secret schools throughout Japan, from converted old castles to normal-looking high schools. Join the finest among equals at Hanzo National Academy, or the tough-as-nails survivors of Hebijo Clandestine Girls’ Academy, as they risk their young lives (and their nicest outfits!) for honor, family, and friends.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7+
Processor: Intel i5 @ 2.8GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 750
DirectX: Version 11
Storage: 23 GB available space

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10
Processor: Intel i5 @ 3.5 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 750 Ti
DirectX: Version 11
Storage: 23 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی SENRAN KAGURA Burst ReNewal برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..