تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی The Hong Kong Massacre برای کامپیوتر – نسخه CODEX

مسیر خود در خیابان های هونگ کونگ را با مبارزات شوتر و سریع منهدم کنید! بازی The Hong Kong Massacre از فیلم های اکشن قدیمی الهام گرفته است و شما را در قلب داستانی خشن از انتقام قرار می دهد که آمیخته با خونریزی، سکانس های سینمایی و مکان های زیرزمینی ناب است. این بازی توسط استودیو VRESKI توسعه و انتشار یافته و توانسته نمرات خوبی را کسب کند. شما در نقش یک پلیس بازنشسته هستید که برای گرفتن انتقام قتل همسرش عازم خیابان های هونک کونگ شده است. مکانیزم هایی از قبیل پرتاب آتش، حرکات آهسته و پرش و … برای شما تعبیه شده است تا بتوانید رتبه ی جنایی خود را افزایش دهید.

از درون پنجره ها به داخل بپرید یا در پناهگاه ها خیز بردارید، هر شلیک شما حیاتی است پس به اطراف خود به شدت توجه کنید و تاجایی که می توانید دانش محیطی خود را افزایش دهید. وقتی مبارزات شما در بازی The Hong Kong Massacre بسیار گُر گرفته، می توانید از قابلیت صحنه آهسته بازی استفاده کنید و برای حرکات بعدی خود برنامه ریزی نمایید. فرار از گلوله های دشمنان و تلاش برای نابودی آن ها یک امر حیاتی در زنده ماندن شماست. اما دقت کنید که قابلیت صحنه آهسته شما محدود است. پس به سرعت برنامه ریزی کنید، به جلو فکر کرده و آدم بدها را نابود سازید.

The Hong Kong Massacre PC-CODEX

دانلود-بازی-The-Hong-Kong-Massacre

*/ ]]> اسکرین-شات-The-Hong-Kong-Massacre اسکرین-شات-The-Hong-Kong-Massacre اسکرین-شات-The-Hong-Kong-Massacre اسکرین-شات-The-Hong-Kong-Massacre اسکرین-شات-The-Hong-Kong-Massacre اسکرین-شات-The-Hong-Kong-Massacre info

Blast your way through the streets of Hong Kong in a fast-paced, top-down shooter. Inspired by classic action movies, The Hong Kong Massacre places you at the center of a hard-boiled revenge story, filled with brutal, cinematic shootouts and vivid underworld locations.

Take on the role of a former police detective bent on exacting vengeance for his partner’s murder and use of a mixture of raw firepower, slow-motion and dive/dodge mechanics to tear your way through the criminal ranks.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7

Memory: 2 GB RAM

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی The Hong Kong Massacre برای کامپیوتر – نسخه CODEX»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..