تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Deiland + Update 1 برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX

پس از موفقیت چشمگیر بازی Deiland در گوشی های هوشمند، نسخه PC این عنوان در نهم آگوست ۲۰۱۸ منتشر شد. Deiland اثری در سبک ماجراجویانه، ایندی و کژوال می باشد که توسط استودیو Chibig توسعه یافته است. بازی Deiland از المان های متعدد سندباکس با حال و هوای نقش آفرینی بهره مند می باشد. داستان Deiland به دوران جوانی جهان هستی باز می گردد، زمانی که چهار شاهزاده به سیاره هایی فرستاده می شوند تا کریستال های مرموزی به دست بیاورند؛ اگر کریستال را بیابید، قدرت جادویی رها می شود که می تواند دنیا را تغییر دهد. جوان ترین شاهزاده Arco نام داشته و به کوچک ترین سیاره با نام Deiland رفته است.

بازی Deiland را می توانیم ترکیبی از سبک های نقش آفرینی و شبیه ساز زندگی بنامیم. وارد سیاره ای شده اید که تقریبا هیچ چیزی ندارد. بنابراین خود شاهزاده باید دست به کار شده و با استفاده از ماده های موجود به هدف خود برسد. گیم پلی بازی پیرامون همین جمله می چرخد؛ با ترکیب آیتم های گوناگون وسیله های جدید بسازید و چیزهایی که می خواهید را به دست بیاورید. درختان را ببرید تا بتوانید ساختمان های جدید بسازید، سنگ های بزرگ را کوچک نمایید تا تبر یا چکش درست کنید، به مزرعه های برسید تا غذا خورده و زنده بمانید. این ها تنها نمونه های کوچکی از کارهایی هستند که می توانید انجام دهید. خوشبختانه استودیو سازنده جذابیت عنوان خود را به همین جا محدود نکرده و با اضافه سازی چندین دشمن سعی کرده تا المان های سبک «بقا» را پر رنگ تر نماید.

Deiland incl Update 1 PC-SiMPLEX

دانلود-بازی-Deiland

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Deiland اسکرین-شات-بازی-Deiland اسکرین-شات-بازی-Deiland اسکرین-شات-بازی-Deiland اسکرین-شات-بازی-Deiland اسکرین-شات-بازی-Deiland info

Deiland is a single-player adventure RPG with several sandbox elements, such as farming, crafting, and building. Put on the mantle of the Little Prince of Deiland and rule over your own planet!

Your planet is your home, turn it into a unique and special place. Improve your skills, craft tools, cook delicious food, brew potions, and create many more items that you can manage and trade.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7
Processor: Intel Celeron G1820 / AMD Athlon II X3 455
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 430/ AMD Radeon R5 240
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 / AMD Radeon HD 7850
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Deiland + Update 1 برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..