تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باشگاه استقلال از جانشین تیام رونمایی کرد + عکس

پارس نیوز نوشت : بر اساس اخباری که از باشگاه استقلال به گوش می‌رسد، توافق نهایی برای جذب مهاجم خارجی مراحل پایانی را طی می‌کند و به زودی این انتقال رسمی می‌شود.

گزینه مدنظر وینفرید شفر، اسماعیل گُنکالوِس مهاجم ۲۷ ساله پرتغالی-گینه‌ای است که در تیم‌های سنت میرن، نیس، ریو آوه، آپوئل، الاتفاق عربستان سعودی و بوآویستا بازی کرده است.

گُنکالوِس در عضویت باشگاه پخته کار ازبکستان است و در ۲۷ بازی خود تا به حال ۲۰ گل برای این تیم به ثمر رسانده است. از ویژگی‌های فنی او می‌توان به قدرت بدنی خوب و چارچوب شناسی اشاره کرد. بنا به گفته افراد نزدیک به باشگاه استقلال نهایتاً ظرف ۴۸ ساعت آینده انتقال این بازیکن به آبی‌ها رسمی می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باشگاه استقلال از جانشین تیام رونمایی کرد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..