تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضایی: انتخابی تیم ملی کشتی سال آینده برگزار می‌شود/ جام تختی اهمیت ویژه‌ای دارد

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رضایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید گفت: با توجه به اینکه رقابت‌های جام جهانی روسیه ۲۴ تا ۲۶ اسفندماه سال ۹۷ و مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در مغولستان روز‌های ۴ تا ۶ فروردین ماه سال ۹۸ برگزار می‌شود و اکثر نفرات ما هم در جام بین المللی تختی شرکت می‌کنند، برگزاری رقابت‌های انتخابی به سال آینده موکول شد.

وی ادامه داد: این تصمیم به این دلیل بود که در یک فاصله زمانی کوتاه کشتی گیر نمی‌تواند برای حضور در دو مسابقه مهم پیش رو دو بار وزن کم کند و تصمیم گرفتیم تا نفرات منتخب برای حضور در جام جهانی روسیه و قهرمانی آسیا را از میان کشتی گیران حاضر در رقابت‌های بین المللی جام تختی انتخاب کنیم، به همین منظور این رقابت‌ها برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد.

نایب قهرمان المپیک تصریح کرد: پس از جام تختی در کرمانشاه، با توجه به اینکه قرار است در دو تا سه وزن در جام جهانی از کشتی گیران بزرگسال استفاده کنیم، بعد از جلسه با سرمربی تیم ملی بزرگسالان ترکیب تیم‌های ملی زیر ۲۳ سال برای حضور در روسیه و مغولستان را اعلام می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات انتخابی برای شرکت در رقابت‌های زیر ۲۳ سال جهان در مجارستان، به احتمال زیاد تیرماه سال آینده برگزار خواهد شد.

رقابت‌های کشتی زیر ۲۳ سال جهان روز‌های ۶ تا ۱۲ آبان ماه سال ۹۸ در شهر بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

برای انتخاب ترکیب تیم آسیایی با "بنا" هماهنگ هستیم

داور ایرانی نماینده اتحادیه جهانی در مسابقات کشتی جام پیروزی ترکیه

انتهای پیام/

صحبت های علیرضا رضایی درباره تیم ملی کشتی آزاد امید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضایی: انتخابی تیم ملی کشتی سال آینده برگزار می‌شود/ جام تختی اهمیت ویژه‌ای دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..