تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاچاق و فروش کلاه با پوست حیوانات درحال انقراض توسط یک بچه پولدار و حکم عجیب دادگاه!

2019-01-23T08:20:55+03:30 مشاهده : 49 قاچاق و فروش کلاه با پوست حیوانات درحال انقراض توسط یک بچه پولدار و حکم عجیب دادگاه!گوناگون

یک پسر پولدار و مغرور بریتانیایی است پس از فروش کیف و کلاه هایی از پوست مار های پایتونی که در حال انقراض هستند و آن ها را از اندونزی سفارش داده بود با حکم عجیبی از دادگاه روبرو شد.

پسر ۲۶ ساله بریتانیایی که جز پولدارهای این کشور هم به حساب می آید در اقدامی زشت تعداد زیادی کیف و کلاه با پوست حیوانات درحال انقراض مانند پوست مار پایتون را به انگلیس قاچاق کرد و آن ها را به اقشار گوناگون از ثروتمندان بریتانیا فروخت . اما این اقدام او از چشم پلیس دور نماند و دستگیر و دادگاهی شد. دادگاه هم حکم جالب و عجیبی درباره جرم این پسر صادر کرد.

قاچاق کیف و کلاه با پوست حیوانات در حال انقراض

این پسر ۲۶ ساله ی پولدار و به جرم قاچاقی که انجام داده است با
حکم دادگاه باید خدمات عمومی را به عنوان تنبیه انجام دهد. این بچه پولدار
کیف و کلاه هایی که از جنس پوست مارهای پایتون که در خطر
انقزاض قرار دارند را به بریتانیا به طور قاچاقی وارد است و کلاه و کیف
های قاچاقی اش را از طریق وب سایتی که برای خودش بود فروخت.

پدرِ این پسر یک معدن دار ایتالیایی و مادرش بریتانیایی می باشد. فقط ارزش خانه این پسر ۹ میلیون پونداست!
او حتی بعضی از  این کلاه ها را در بوتیک به فروش رسانده است.

فروش کیف و کلاه با پوست حیوانات در خطر انقراض

محل سفارش این کیف و کلاه های گران قیمت اندونزی بوده و او قصد داشته که آن را به شبکه گسترده پولدارهایی که در بریتانیا وجود دارند بفروشد. اما بالاخره گیر افتاده است و حالا توسط دادگاه محکوم به انجام خدمات اجتماعی شده است.

کلاه با پوست حیوانات کلاه هایی از جنس مار پایتون

جرم های او که توسط این پسر در دادگاه پذیرفته شده است عبارتند از :
واردات کالا با قصد دور زدن ممنوعیت ها،
نگه داری کالاهای ممنوعه برای فروش غیرقانونی و
فروش کالاهای غیرقانونی بین سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ است.

قاضی هم چنین می گوید طبق گزارش های روانشناسی این بچه پولدار از بیماری های متعدد روحی رنج می برد و این دوره محکومیت احتمالا سالم ترین بخش زندگی روحی او خواهد بود.پلیس توانسته در خانه او ۳۵ کلاه پیدا کند که هر کدام را به مبلغ ۲۸۰۰ پوند می فروخته است.

فردا

تاریخ بروزرسانی : 2019-01-23 / گردآوری :

برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاچاق و فروش کلاه با پوست حیوانات درحال انقراض توسط یک بچه پولدار و حکم عجیب دادگاه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..