تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگر ایرانی که ستاره‌ های سینما به خاطر ظاهرش با او همبازی نمی‌شوند +فیلم

بازیگر ایرانی که ستاره‌های سینما به خاطر ظاهرش با او همبازی نمی‌شوند + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهاب شادابی بازیگر جوان که تاکنون در سریال‌هایی چون  نفس، کیمیا، زاویه هفتم،  فاخته، سایبر و غیره بازی کرده، طی یک گفتگو از همبازی نشدن ستاره‌های مشهور سینمای ایران با او، به خاطر ظاهر یا قامتش سخن گفت. 

بیشتر بخوانید: سایبرحال و روز بهاره رهنما پس از ورود سارق به خانه‌اش +فیلم

این هنرپیشه که در زمینه مدلینگ نیز فعال است، به شروطی که ستاره‌های سینما در پروژه‌هایی با حضور او برای تهیه کننده می‌گذارند، اشاره کرد و توضیحاتی در این باره ارائه داد. در ادامه شرح جزئیات این ماجرا را از زبان شهاب شادابی می‌شنوید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگر ایرانی که ستاره‌ های سینما به خاطر ظاهرش با او همبازی نمی‌شوند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..