تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اردبیل در تامین آب صنعت و کشاورزی با کمبود مواجه است

ساعت: 19:58 منتشر شده در مورخ: 1397/11/02 شناسه خبر: 1451620

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل:

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: دشت اردبیل اعم از بخش کشاورزی و صنعت در حال حاضر با کمبود آب مواجه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، عباس کریمی عصر امروز در جلسه بررسی وضعیت ایجاد شهرک ها و نواحی صنعتی استان اظهار داشت: مسوولان حوزه آب در گذشته دقت لازم را در جهت تامین آب از قزل اوزن و ارس نکرده اند و به همین دلیل حوزه های مختلف با کمبود آب مواجه هستند.

وی افزود: که با تدبیر استاندار و با تلاش نمایندگان اقدامات موثری اخیرا در بحث افزایش تخصیص آب انجام شده است که نیاز به برنامه ریزی دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل بیان کرد: گسترش صنعت و کشاورزی مستلزم تامین زیر ساخت و خصوصا آب است که این موضوع باید در گذشته به صورت مناسبی مدیریت می شد.

کریمی در ادامه با تاکید بر تسریع در روند استعلام های نواحی و شهرک های صنعتی گفت: دستگاه های مربوطه باید با تعیین تکلیف زمین های نواحی و شهرک های صنعتی مقدمات حضور سرمایه گذاران را فراهم آورند.

در این جلسه فعالیت های انجام گرفته برای تعیین تکلیف نواحی و شهرک های صنعتی هیر،سامیان،کوراییم،ثمرین و ناحیه صنعتی یک اردبیل بررسی شد. شهرک و ناحیه صنعتی در استان وجود دارد .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اردبیل در تامین آب صنعت و کشاورزی با کمبود مواجه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..