تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوای اردبیل تا پایان هفته افزایش می یابد

ساعت: 19:58 منتشر شده در مورخ: 1397/11/02 شناسه خبر: 1451621

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از افزایش تدریجی دمای هوا تا پایان هفته جاری در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، علی دولتی مهر، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، تا پایان هفته جاری آسمان استان صاف تا نیمه ابری خواهد بود. 

وی تصریح کرد: برای این مدت در طول روز افزایش تدریجی دما انتظار می‌رود، اما همچنان در طول شب دمای غالب شهر‌های مرکزی و بویژه مناطق جنوبی استان اردبیل زیر صفر درجه سلسیوس خواهد بود. 
مدیر کل هواشناسی استان اردبیل افزود: مهمترین پدیده در روز‌های آینده وزش باد ملایم در برخی مناطق استان اردبیل پیش بینی می‌شود.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوای اردبیل تا پایان هفته افزایش می یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..