تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«زاویه» در تالار «مولوی» به صحنه رفت

«زاویه» در سالن کوچک تئاتر مولوی به صحنه رفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، نمایش «زاویه» به نویسندگی کارگردانی بهداد بلیغ‌فر، شامگاه اول بهمن ماه در ساعت ۱۹ در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی به صحنه رفت.

در این نمایش سیده شقایق هاشمی پوراصیل، هما پارسایی(پریسان)، رز امامی و بهداد بلیغ فربه ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین کامیار امام، یاس هاشمی(دستیار کارگردان)،امیر مردانی(عکاس)، ساسان به‌فر(گرافیست) و شهرزاد تقی‌خانی(منشی صحنه) در این نمایش همکاری می‌کنند.

در خلاصه نمایش این اثر که پیش‌تر در جشنواره تئاتر تجربه شرکت کرده بود،آمده است:« موج دیده شدن و مطرح بودن در دنیای امروز با ویژگی‌های شخصیتی و اجتماعی متفاوت از طبقات مختلف جامعه در چند قصه موازی و ربط آنها به یکدیگر.»

علاقه‌مندان برای دیدن نمایش «زاویه» که تا ۱۸ بهمن ماه هر روز –به جز شنبه ها-در ساعت۱۹ به صحنه می‌رود،می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب،خیابان ۱۶ آذر،جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاترمولوی مراجعه کنند.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««زاویه» در تالار «مولوی» به صحنه رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..