تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان مازندران

امامی و تلیکانی، اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر، به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد شعب مازندران به این استان سفر کردند.

بازدید اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان مازندران

 روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران نوشت: عیسی امامی و حسن تلیکانی، اعضای هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور نظارت بر عملکرد شعب، شناسایی و بررسی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود برای جذب منابع پایدار قرض الحسنه، بررسی آمار عملکرد شعب در حوزه‌های مختلف مشتری مداری، بازاریابی، رشد منابع، کنترل مصارف و نحوه پیگیری وصول مطالبات و نیز بررسی راهکار‌ها و تدابیر لازم برای بهینه سازی خدمت رسانی به مشتریان، به استان مازندران سفر کردند.


شایان ذکر است که در این بازدید استانی، مجید وکیل، مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل حوزه مدیریت و علی طبلشی، رئیس اداره کل پشتیبانی، امامی و تلیکانی را همراهی می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..