تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فقط با یک اسکن، زندگی تو آسون کن!

 روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران نوشت:  هم اکنون تلفن‌های همراه با انبوه برنامه‌های نصب شده فضای خود را پر کرده و روزانه از طریق تبلیغات برنامه‌های منتشره توسط همان برنامه‌ها و نیز برنامه‌های تبلیغی در شبکه‌های اجتماعی با انبوه برنامه‌های پیشنهادی و کاربردی دیگری آشنا شده و خیل عظیمی از موارد کاربردی، مردم را به چندراهی انتخاب می‌کشاند!

فقط با یک اسکن، زندگی تو آسون کن!


بانک قرض الحسنه مهر ایران، در راستای سیاست‌های فناورانه خود همواره تلاش کرده تا هرچه بیشتر در مسیر بانکداری الکترونیک به هموطنان خدمت رسانی کرده و آنان را در تسهیل رسیدگی به امور روزانه خود همراهی کند.


همین موضوع سبب شد تا در هفته‌ای که تحت عنوان «هفته هوای پاک» نامگذاری شده، بخشی از تسهیل گری‌های صورت گرفته برای هموطنان در «موبایل بانک» بانک قرض الحسنه مهر ایران اطلاع رسانی شود.


بانک قرض الحسنه مهر ایران به تازگی فروشگاهی تحت عنوان «بازارچه پی بوم» را در «موبایل بانک» خود اضافه کرده تا در تسهیل بخشی از امور روزانه هموطنان نقش پررنگ تری را بتواند ایفا کند.


بدین منظور هموطنان ارجمند، با مراجعه به این بخش، می‌توانند در تمام مراکزی که بارکد «فون پی» را دارا هستند، تنها با یک «اسکن» پرداخت خود را انجام دهند.


با این حساب، هموطنان می‌توانند علاوه بر کرایه تاکسی، در تمام مراکز عرضه محصولاتی که بارکد «فون پی» را دارا هستند، پرداخت خود را انجام دهند.

کارتت را در خانه نگهدار
بخش عظیمی از نگرانی هموطنان، همواره راجع به مسائل کارت بانکی بوده است.


مخدوش شدن مغناطیس کارت، گم شدن، جاگذاشتن، شکسته شدن و ... از جمله مواردی است که کاربران کارت‌های بانکی را با مشکل مواجه می‌کند.


با توجه به اینکه در عصر حاضر، تلفن همراه، جزء جدایی ناپذیر زندگی شده است، و با توجه به نگرانی‌های کاربران پیرامون مسائل مربوط به کارت بانکی، دیگر می‌توان با خیالی آسوده کارت بانکی را در خانه گذاشت و با «موبایل بانک» بانک قرض الحسنه مهر ایران، تنها با یک اسکن، پرداخت را انجام داد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فقط با یک اسکن، زندگی تو آسون کن!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..