تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم ملی فوتبال امید ایران آماده طلسم شکنی/ حضور شاگردان کرانچار در تورنمنت کافا منتفی شد

تیم ملی فوتبال امید ایران آماده طلسم شکنی/ حضور شاگردان کرانچار در تورنمنت کافا منتفی شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زلاتکو کرانچار، سرمربی کروات تیم ملی فوتبال امید ایران موفق شد  همراه با تیم جوانش در تورنمنت قطر با حضور تیم‌های میزبان، کویت و تاجیکستان به قهرمانی برسد تا فوتبالدوستان ایرانی امیدوار شوند طلسم ۴۴ سال نرفتن به المپیک با این تیم شکسته شود.

تیم ملی ایران در قطر ابتدا مقابل تاجیکستان ۲ بر یک شکست خورد، اما در بازی دوم کویت را با ۵ گل درهم کوبید و مقابل قطر ۲ بر یک برنده شد تا با ۶ امتیاز قهرمان این تورنمنت شود. ستاره‌ها و بازیکنان جوان لیگ برتری در تیم ملی امید زیاد هستند و تمام آن‌ها تلاش می‌کنند تا طلسم ۴۴ سال نرفتن به المپیک را بشکنند.

کسب ۵ پیروزی در ۷ مسابقه تدارکاتی اخیر در فاصله کمتر از ۲ ماه تا آغاز مرحله مقدماتی و تقابل با یمن، ترکمستان و عراق امیدوارکننده به نظر می‌رسد و می‌توان انتظار داشت که امید‌های فوتبال ایران با این خط حمله موفق شانس زیادی برای شکستن طلسم المپیک داشته باشند و به المپیک ۲۰۲۰ توکیو راه یابند.

یوز‌های جوان (لقب تیم ملی فوتبال امید) شب گذشته (یکشنبه) وارد ایران شدند و قرار است در اردوی بهمن ماه با باشگاه‌های لیگ برتری بازی‌های تدارکاتی برگزار کنند.

تیم ملی امید باید در مقدماتی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ ژاپن با هدایت کرانچار در روز‌های دوم، چهارم و ششم فروردین با تیم‌های ترکمنستان، یمن و عراق در ورزشگاه شهید دستگردی مسابقه دهد.

کرانچار: از تمام فرصت ها به بهترین نحو استفاده کردیم 

کرانچار در این باره می‌گوید: متأسفانه کشور میزبان دیگر امکان برگزاری مسابقات کافا را ندارد و این تورنمنت برگزار نخواهد شد. براین اساس در بهمن ماه به دنبال مسابقات دیگری هستیم و پیشنهاد دادیم تا امکان برگزاری ۲ اردوی کوتاه مدت فراهم شود تا در تهران دو مسابقه تدارکاتی برابر باشگاه‌ها برگزار کنیم. البته این مقاطع فیفادی محسوب نمی‌شود و به همکاری باشگاه‌ها نیاز داریم.  

او افزود: به جز اردوی اول از تمامی فرصت‌های دیگر به بهترین شکل استفاده کردیم. از آبان ماه تا امروز هفت مسابقه بسیار مفید برابر عمان، سوریه (دو بازی)، اردن، تاجیکستان، کویت و قطر داشتیم که اتفاق بسیار خوبی است. خوشبختانه شاهد مسابقات با کیفیت و رویارویی با حریفان بسیار خوبی بودیم. سطح هماهنگی همچنین کیفیت فنی تیم بالاتر رفته است و بسیاری از مشکلات و نواقص را در همین بازی‌ها آنالیز کردیم. با ادامه همین روند در دو ماه باقیمانده می‌توانیم تیم را در شرایط ایده‌آل حفظ کنیم.

ماجدی:به دلیل برخی مشکلات در تورنمنت کافا شرکت نمی کنیم

همچنین فرشاد ماجدی، مربی تیم ملی فوتبال امید ایران در گفت و گو با ما بیان کرد: تورنمنت خیلی خوبی بود و تیم هایی که در قطر حضور داشتند، در سطح و اندازه هایی بودند که با آنها در مقدماتی المپیک 2020 ژاپن بازی داریم. تاجیکستان، کویت و قطر تیم های خوبی بودند و به طور قطع در مقدماتی المپیک حرفی برای گفتند دارند. 

او افزود: امیدوارم با بازی هایی که در این تورنمنت انجام دادیم، برای حضور در مسابقات مقدماتی المپیک 2020 آماده شویم. در بازی نخست مقابل تاجیکستان هر چند شکست خوردیم اما 10-12 موقعیت گل از دست دادیم و نتیجه را واگذار کردیم. در این مسابقات چند بازیکن اصلی تیم به دلیل سرما خوردگی حضور نداشتند و به اجبار بازیکنان را در پست های دیگر استفاده کردیم. حشره ای نیز رزاق پور، مدافع راست مان را گزید تا بازیکنی در سمت راست خط دفاعی نداشته باشیم. 

ماجدی در پایان گفت: هوای قطر به شدت سرد بود و اگر شرایط و امکانات مهیا بود، می توانستیم به راحتی قهرمان شویم. به دلیل برخی مشکلات در تورنمنت کافا شرکت نمی کنیم و قرار است حمیداستیلی بازی های دوستانه را با تیم های لیگ برتری انجام دهیم.

بیشتر بخوانید:

فامیل بازی در تیم ملی فوتبال امید ایران

تیم ملی فوتبال امید ایران با پرسپولیس بازی نمی‌کند

استیلی:کراکان با نظر کرانچار به کادر اضافه شد

بختیاری زاده: کادر مدیریتی بعد از هر شکستی مربیان را مقصر می‌دانند

انتهای پیام/

تیم ملی فوتبال امید ایران در تورنمت کافا شرکت نمی کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم ملی فوتبال امید ایران آماده طلسم شکنی/ حضور شاگردان کرانچار در تورنمنت کافا منتفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..