تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جان کری: برگرد خونه ترامپ!

به نقل از نشریه هیل، جان کری، وزیر خارجه دولت باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، طی سخنانی در اجلاس اقتصادی داووس، از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور کنونی این کشور، خواست از سمتش کناره‌گیری کند.

کری در حال سخنرانی در یکی از جلسات همایش اقتصادی داووس در سوئیس بود، که از وی پرسیده شد برای ترامپ چه پیامی دارد. وزیر خارجه اسبق آمریکا ابتدا درباره پاسخ دادن به این سؤال تردید داشت و گفت: «ترامپ هیچ یک از اینها (ریاست‌جمهوری و نشست‌های مهم بین‌المللی) را جدی نمی گیرد. او توانایی برگزاری این نوع مکالمه را ندارد».

وزیر خارجه پیشین آمریکا در نهایت به پرسش مطرح‌شده پاسخ داد و از ترامپ خواست از سمتش کناره‌گیری کند. این پیام کری برای ترامپ خنده و تشویق حاضران در جلسه را در پی داشت.

ترامپ نیز قرار بود در اجلاس داووس شرکت کند، اما سفر خودبه سوئیس را به بهانه تعطیلی دولت آمریکا که وارد دومین ماه شده است، لغو کرد. این اقدام ترامپ انتقادات زیادی را در پی داشته است.

رئیس جمهور آمریکا صبح روز سه شنبه، در پاسخ به انتقادات مطرح‌شده، در پیامی توئیتری بار دیگر رسانه‌ها را هدف حملات لفظی قرار داد و نوشت: «دفعه آخری که به داووس رفتم، رسانه‌های جعلی گفتند نباید به آنجا می رفتم. امسال که به دلیل تعطیلی دولت، تصمیم گرفتم (به داووس) نروم، رسانه‌های جعلی می گویند باید به آنجا می رفتم. واقعیت این است که مردم رسانه‌ها را بهتر از خودِ رسانه‌ها می شناسند».

60231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جان کری: برگرد خونه ترامپ!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..