تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موزه مرگ روسیه خون را در رگ‌هایتان سرد می‌کند +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، موزه‌ای وحشتناک همراه با صوت واقع در شهر نووسیبیرسک، سومین شهر بزرگ روسیه از پذیرش افراد خردسال، خانم‌های باردار و اشخاص مسن معذور است. این موزه در لیست موزه‌های وحشتناک جهان قرار دارد که بازدیدکنندگان پس از بازدید از این موزه، به وضوح مرگ را احساس می‌کنند.

این موزه متشکل از دو غرفه بزرگ به رنگ نارنجی روشن است که صدها جسم ترسناک در آن به نمایش گذاشته شده است. بازدیدکنندگان با دیدن این موزه خون در رگهایشان سرد و از ترس قلبشان فشرده می‌شود. نمایش سنگ قبرهای باستانی، تابوت بازرگانان سیبری، نمونه‌هایی از لباس‌های عزاداری، اسکلت انسان، مراحل تجزیه بدن انسان زمانی که می‌میرد، همراه با صدای تابوت‌کش‌ها فضای بسیار وحشتناکی را برای بازدیدکنندگان ایجاد می کند.

سرگی یاکوشینا مدیر موزه در بخشی از این مکان فهرستی از علل مرگ افراد قرن نوزدهم نیز تهیه کرده است. او از صدها گورستان در سراسر جهان بازدید کرده و داده‌ها را جمع‌آوری کرده است. در آن زمان دلایل مرگ روی سنگ قبرها نوشته می‌شد، به این ترتیب شایع‌ترین مرگ‌ها در آن زمان عبارت بود از کشته شدن توسط لوکوموتیوها، غرق شدن، گزیده شدن توسط حشرات و افتادن در آتش.

گفته شده در این موزه چندین روح زندگی می‌کنند زیرا بعضی اوقات تابلوهای حلق‌آویز را پایین می‌کشد. البته شاید هم به دلیل ماشین‌های دوخت مربوط به قبل از انقلاب روسیه است اما معمولاً در سراسر غرفه صداهایی شنیده می‌شود که وحشت را در این موزه دوچندان می‌کند.

موزه مرگ در روسیه +تصاویر

موزه مرگ در روسیه +تصاویر

موزه مرگ در روسیه +تصاویر

موزه مرگ در روسیه +تصاویر

موزه مرگ در روسیه +تصاویر

موزه مرگ در روسیه +تصاویر

موزه مرگ در روسیه +تصاویر


انتهای پیام/
یکی از وحشتناک ترین موزه ها در روسیه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موزه مرگ روسیه خون را در رگ‌هایتان سرد می‌کند +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..