تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه زود‌هنگام گوشی هوشمند LG G8

عرضه زود‌هنگام گوشی هوشمند LG G8به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از جذاب‌ترین رویداد‌های مربوط به تلفن‌های هوشمند به زودی برگزار می‌شود و به نظر می‌رسد شرکت LG برای آن برنامه ویژه‌ای دارد. کنگره جهانی موبایل که در ۲۵ فوریه امسال آغاز می‎شود، میزبان شرکت‌های متعددی همچون سامسونگ، سونی و LG است تا جدید‌ترین محصولات خود را معرفی کنند.

شرکت LG سال گذشته با معرفی مدل G7 ThinQ سر و صدای زیادی به‌ پا کرد و مدت کوتاهی پس از عرضه آن به بازار، سامسونگ نیز با معرفی گلکسی S9 در مقابل این محصول قد علم کرد. حال به نظر می‌رسد همزمان با معرفی نسل جدید سامسونگ گلکسی S10، شرکت LG نیز برای عرضه سر‌دمدار محصولات خود یعنی نسل جدید G8 آماده باشد. برخی منابع آگاه خبر داده‌اند که ممکن است شرکت LG به رسم گذشته، بهترین محصول خود را در رویدادی همایش جهانی گوشی هوشمند رونمایی کند اما از سوی دیگر به نظر می‌رسد که تصمیم مشخصی در این‌ باره گرفته نشده است. حال اگر شایعات حقیقت داشته باشد، شرکت LG رقیب مستقیم گلکسی S10 را در این رویداد با نام G8 معرفی خواهد کرد.

همچنین یکی از رسانه‌های کره‌ای اعلام کرده که شرکت LG در تاریخ ۲۴ فوریه در ساعت ۱۰ صبح به وقت کره قرار است از محصول LG G8 ThinQ رونمایی کند. این موضوع دلیل دیگری برای قوت گرفتن احتمال معرفی این محصول در جریان همایش جهانی گوشی‌های هوشمند است. همچنین در‌ صورت به وقوع پیوستن این اتفاق، فرصت بسیار خوبی برای پوشش جهانی رسانه‌ها از بهترین محصول LG خواهد بود.

برخلاف سامسونگ که اطلاعات زیادی از محصول جدیدش به فضای‌مجازی درز کرده، LG رازداری بیش‌تری از خود نشان داده و تنها اطلاعات اندکی از گوشی هوشمند G8 در رسانه‌ها منتشر شده است. این گوشی هوشمند با بهره‌گیری از صفحه‌ نمایش با وضوع بالا و رزولوشن 4K عرضه می‌شود و از تکنولوژی بسیار پیشرفته دوربین بهره‌ می‌برد. همچنین شایعاتی مبنی‌ بر استفاده LG از تکنولوژی انتقال صدا از طریق LCD منتشر شده که در صورت واقعیت آن، این به معنی حذف اسپیکر کوچک روی صفحه نمایش گوشی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: معرفی نمایشگاه CES 2019 | بررسی برنامه شرکت‌های سامسونگ، سونی و ال‌جی 

انتهای پیام/

نیسان NV300 برقی کانسپت، یک خودروی خدماتی برقی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه زود‌هنگام گوشی هوشمند LG G8»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..