تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد ۲۰ فن بازار در کشور

ایجاد ۲۰ فن بازار در کشوربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، اکبر قنبرپور مدیر فن بازار ملی ایران در نشست با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: سه مأموریت مهم فن بازار، بازاریابی محصولات فناورانه، خدمات تبادل فناوری و سرمایه‌گذاری در حوزه نوآوری است.

مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: اگر سرمایه و هزینه‌های موجود در حوزه صنایع کوچک به درستی هدایت نشود، فعالیت این مجموعه به ثمر نمی‌رسد.


وی با بیان اینکه فن بازار می‌توانند با معرفی فرصت‌های جدید و نوآورانه نقش مهمی جهت ارتقا محصولات تولیدی صنایع کوچک داشته باشد، افزود: رفع نیاز‌های فناورانه واحد‌های تولیدی و تجاری سازی ابداعات و اختراعات با کمک فن بازار‌ها یک رسالت بوده و کارگزاران فن بازار باید با ارائه راهکار‌های نوین به سمت درآمدزایی و تولید محصولات صادراتگرا پیش بروند.


انتهای پیام //ف. ش

فن بازار باید به سمت تولید محصولات صادراتگرا پیش برود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد ۲۰ فن بازار در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..