تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در گنبدکاووس

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت:نمایشگاه تخصصی کشاورزی حفاظتی و نمایشگاه صنعت دام و طیور ظهر سه شنبه و باحضور معاون استاندار گلستان، مدیران، روسای واحد‌ها و کارشناسان جهادکشاورزی برخی شهرستان‌های شرق گلستان آغاز شد.

عبدالقدیر کریمی افزود: ۴۲ شرکت تولیدی داخلی از ۹ استان و نمایندگی فروش چهار کشور خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.

کریمی ادامه داد: این ۴۲ شرکت تولید کننده از استان‌های آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، مرکزی، کردستان، همدان، تهران، مازندران، البرز و گلستان و نمایندگی فروش چهار شرکت خارجی از کشور‌های ایتالیا، اسپانیا، چین و کره جنوبی هستند.

وی ادامه داد:از امروز تا پنجم بهمن، هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ این نمایشگاه دایر است و کشاورزان می‌توانند اداوات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

فرماندار ویژه گنبدکاووس در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه گفت: برپایی نمایشگاه‌های تخصصی با توجه به ظرفیت‌های بخش کشاورزی و دامپروری شرق گلستان و این شهرستان از نیاز‌های ضروری منطقه است.

عبدالقدیر کریمی گفت: گنبدکاووس به تنهایی با ۱۶۰ هزار هکتار اراضی زراعی، چهار هزار هکتار باغ، دو هزار هکتار مرزعه پرورش ماهی، ۴۴۰ هزار راس دام سبک و سنگین و نیز پنج هزار دستگاه ماشین آلات و ادوات بخش کشاورزی از شهرستان‌های مهم در تولیدات کشاورزی است.


انتهای پیام/ح


نمایشگاه ادوات کشاورزی در گنبدکاووس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در گنبدکاووس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..