تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسیدگی به درخواست‌های ۸۳ نفر در ملاقات مردمی امروز

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حجت الاسلام مهدی قاسمی وناجمی سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری گلستان گفت: امروز، ۸۳ نفر با رئیس کل دادگستری و معاونان او دیدار و خواسته‌های حقوقی و قضایی خود را مطرح کردند.


وی افزود: مسئولان قضایی استان در این دیدار‌ها پس از بررسی درخواست‌ها، دستور لازم برای پیگیری صادر کردند.


قاسمی وناجمی گفت: اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، رسیدگی مجدد به پرونده‌هایی که رای آن‌ها قطعی شده است درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط برای زندانیان، اعلام شکایت در حوزه حقوق شهروندی و درخواست تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها بیشترین خواسته‌های مردم در دیدار‌های روز سه شنبه است.


افراد برای طرح خواسته‌های حقوقی و قضایی خود در روز‌های ملاقات مردمی به وقت قبلی نیاز ندارند.


انتهای پیام/م

به درخواست‌های ۸۳ نفر در ملاقات مردمی امروز رسیدگی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسیدگی به درخواست‌های ۸۳ نفر در ملاقات مردمی امروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..