تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقشه فراری دادن یکی از متهمان پرونده پرهام آزادشهر ناکام ماند / وعده ۴ میلیارد تومانی برای توقیف سند و آزادی متهم

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: یکی از سه متهم اصلی پرونده معروف به پرهام آزادشهر، دیروز با اسناد جعلی به دنبال آزادی بود که با هوشیاری بازپرس پرونده، این نقشه ناکام ماند.

وی افزود: این متهم با قرار وثیقه ۱۰۰ میلیارد تومانی زندانی است که افرادی چند روز پیش با مراجعه به دادسرای مرکز استان و ارائه اسنادی به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان، قصد آزادی او را داشتند.

هاشمیان ادامه داد: اسناد ارائه شده به بازپرسی، مربوط به پاکدشت ورامین استان تهران بود و برای بررسی درستی یا نادرستی اسناد و توقیف اسناد، نیابت قضایی برای دادسرای پاکدشت صادر شد.

هاشمیان افزود: دیروز چند نفر به دادسرای گرگان مراجعه کردند و با ارائه برگه‌ای که در آن مُهر بازپرسی دادسرای پاکدشت و ثبت اسناد و املاک جعل شده بود به دنبال آزادی این فرد بودند، اما با شک بازپرس و پیگیری از دادسرای پاکدشت ورامین مشخص شد این برگه جعلی و اسناد املاک ارائه شده نیز اعتبار ندارد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: ۳ نفر بازداشت شدند که در بازجویی‌های اولیه اقرار کردند، برای توقیف سند و آزادی متهم به آنان وعده ۴ میلیارد تومان داده شده که ۳۰۰ میلیون تومان آن را به صورت پیش پرداخت دریافت کرده اند.

هاشمیان گفت:: پرونده معروف به پرهام آزادشهر سه متهم اصلی دارد که همه در زندان هستند این افراد سر بیش از ۳ هزار نفر را در استان‌های گلستان و سیستان و بلوچستان کلاه گذاشتند و بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان به جیب زدند.


این پرونده در دادسرای شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان در حال رسیدگی بود، اما با توجه به این بیشتر مالباختگان گلستانی هستند و با پیگیری دادگستری استان، پرونده برای ادامه رسیدگی به دادسرای گرگان منتقل شد.


انتهای پیام/م

نقشه یکی از ۳ متهم پرونده میلیاردی معروف به پرهام ناکام ماند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقشه فراری دادن یکی از متهمان پرونده پرهام آزادشهر ناکام ماند / وعده ۴ میلیارد تومانی برای توقیف سند و آزادی متهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..