تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشتغالزایی و کارآفرینی توسط بانوی مریوانی

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، نقلی رحمانی یکی از کارآفرینان موفق روستای چور از توابع شهرستان مریوان  است که در سه حرفه زنبورداری، عرقیات و بافندگی مشغول به فعالیت است تا جایی که امروزه محصولاتش به شهر‌های مختلف کشور صادر می‌شود. 

این بانوی کارآفرین مریوانی  در سال ۸۷ با کمک جهاد کشاورزی مریوان، صندوق کارآفرینی تاسیس می‌کنندکه  بیش از ۹۰ نفر عضو دارد و هر کدام از این اعضاء مشغول به فعالیت‌های متفاوت هستند.

به گفته عزیز هاشمی رئیس جهاد کشاورزی مریوان، این صندوق کارآفرینی امید روستایی به عنوان صندوق نمونه کشوری انتخاب شده است.

روستای چور مریوان یکی از روستا‌های موفق در زمینه اشتغالزایی و کارآفرینی است بطوریکه در سال‌های گذشته به عنوان روستای بدون بیکار کشور شناخته شده است.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشتغالزایی و کارآفرینی توسط بانوی مریوانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..