تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد قانونی با فعالیت غیرمجاز درمان دام

ساعت: 16:15 منتشر شده در مورخ: 1397/11/02 شناسه خبر: 1451561

رئیس دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: دامپزشکی قزوین با فعالیت افراد غیرمجاز در امر درمان و واکسیناسیون دام برخورد می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی جلوخانی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: حضور افراد غیرمجاز در امور تشخیص و درمان و مایه‌کوبی دامپزشکی به علت مصرف بدون ضابطه واکسن و دارو فرآورده‌های غذایی با منشاء دامی به علت رعایت نکردن زمان منع مصرف تحت تاثیر قرار می‌دهد.


وی افزود: فعالیت افراد غیرمجاز در امر درمان و واکسیناسیون دام موجب خسارات اقتصادی به دامداران شده و در عین حال درآمد و معیشت تحصیل‌کردگان دامپزشکی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. 

رئیس دامپزشکی شهرستان قزوین تصریح کرد: با توجه به شعار و رسالت دامپزشکی "دام سالم، غذای سالم، انسان سالم"، ضروری است هر دو بخش دولتی و خصوصی بایکدیگر همکاری بالقوه ای در زمینه دستیابی به این اصل مهم داشته باشند. 

جلوخانی اضافه کرد: متاسفانه بعضا شاهد گزارشاتی مبنی بر دخالت افراد غیرمجاز در امور دارو و درمان و مایه کوبی دامپزشکی از بهره برداران هستیم، که حتما با آنها برخورد قاطع صورت می‌گیرد و مراتب جهت پیگیری قانونی به مراجع ذی‌صلاح ارسال می­‌شود. 

وی اذعان کرد: طبق قانون فقط افرادی که نسبت به اخذ مجوز دامپزشکی اقدام می‌کنند مجاز به مایه کوبی و درمان دام و طیور است. 

این مسئول در پایان گفت: اداره دامپزشکی شهرستان قزوین از تمام ابزار قانونی و حقوقی برای جلوگیری از بی‌نظمی‌ها و تخلفات استفاده خواهد کرد. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد قانونی با فعالیت غیرمجاز درمان دام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..