تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واحد پرورش ماهی گرانفروش جریمه شد/ برخورد با احتکار در استان زنجان ادامه دارد

ساعت: 16:01 منتشر شده در مورخ: 1397/11/02 شناسه خبر: 1451543

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به برخورد با گرانفروشی در استان زنجان گفت: براساس گزارش مردمی یک واحد پرورش ماهی اقدام به گرانفروشی می‌کرد که با آن برخورد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به جزئیات پرونده واحد متخلف فروش بچه ماهی اظهار کرد: با دریافت شکایات مردمی مبنی بر ارتکاب تخلف از سوی یک مرکز تولید و عرضه بچه ماهی در زنجان، پرونده‌ای در شبعه هیئت بدوی این اداره کل تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی ابراز کرد: پس از برگزاری جلسات رسیدگی و دریافت گزارشات کارشناسی‌، تخلف گران فروشی سیزده هزار قطعه بچه ماهی از سوی این واحد محرز و حکم مقتضی صادر شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: شعبه مربوطه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده‌، واحد متخلف را به پرداخت جریمه نقدی بمیزان 717 میلیون ریال محکوم کرد.

برخورد با احتکار کالا ادامه می یابد

ممیزی درخصوص احتکار و عملکرد این اداره کل گفت: در سال 97 و تا پایان آذرماه تعداد 42 فقره پرونده در زمینه احتکار در شعب تعزیرات حکومتی زنجان تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس آراء صادره متخلفان بخش احتکار علاوه بر الزام به عرضه کالاهای احتکار شده به نرخ دولتی به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر 13 میلیارد ریال محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان همچنین از توقیف محموله پوشاک قاچاق در ایجرود خبر داد و افزود: از یکدستگاه اتوبوس مسافربری تعداد یک هزار ثوب البسه خارجی توقیف و راننده خودرو بعنوان متهم به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز این اداره کل معرفی شد.

وی افزود: ارزش این محموله 300 میلیون ریال بوده و قاچاق بودن آن بدلیل عدم ارائه مدارک گمرکی معتبر از سوی متهم محرز شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واحد پرورش ماهی گرانفروش جریمه شد/ برخورد با احتکار در استان زنجان ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..